کد خبر : 138499
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - 09:47
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

انواع برند های گاز رومیزی | بهترین گاز صفحه ای برای آشپزخانه مدرن شما

انواع برند های گاز رومیزی | بهترین گاز صفحه ای برای آشپزخانه مدرن شما

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ در نظر داشته باشید که با توجه به وضع اقتصادی فعلی مردم ایران قیمت مناسب یکی ازمهم ترین گزینه های خرید یک محصول به شمار می آید که درباره آن هم توضیحات مختصری خواهید شنید.

معرفی بهترین گازهای ایرانی و مشخصات آنها

اجاق گاز رومیزی داتیس

داتیس یکی از برندهای معروف لوازم آشپزخانه میباشید محصولات این برند دارای ۲۴ ماه ( ۲ سال ) گارانتی و ۱۲۱ ماه خدمات پس از فروش است، این شرکت دارای استاندارد خدمات پس از فروش بوده و جز بهترین انتخاب هاست . قیمت مناسب و کیفیت بالا از امتیازات این برند محسوب میشود.

توجه داشته باشید که اجاق گاز داتیس دارای سر شعله های ساباف ، شیشه سکوریت ۸ میلی متری ، ترانس فندک ، توان حراراتی بسیار بالا و ترموکوبل تاپ تایم میباشد.

ویژگی های فرهای داتیس : بی شک فرهای داتیس یکی از بروز ترین فرهای موجود در بازار ایران به شمار می آید تمام قطعات فرهای این برند وارداتی هستند و در ایران فقط منتاژ میشوند.

اجاق گاز آرتیسون

تمام قطعات اولیه این برند ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای تکنولوژی برق و گاز بصورت همزمان میباشد در نظر داشته باشید که آرتیسون یکی از معدود برند هایی است که دارای ۶ شعله میباشد. فر و ماکروفرهای این برند ساخت کارخانه ویرپول امریکا بوده و یکی از بهترین فرهای موجود در بازار است.

اجاق گازهای استیل البرز

و اما برند معروف استیل البرز ، که یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین اجاق گازها در ایران است. اجاق گازهای شیشه ای و سرامیکی استبل البرز زیبایی بی نظیری به آشپزخانه شما میدهند، فندک الکتریکی ، ترموکوپل و سر شعله های آن ساخت ایتالیا بوده و لذت یک آشپزی مدرن را به شما هدیه میدهد.

توجه داشته باشید که استیل البرز علاوه بر گواهی نامه استاندارد ایران ، گواهینامه های استاندارد معتبر جهانی و بین المللی را نیز داراست.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان :

اجاق گاز اخوان از رایج ترین و بهترین اجاق گازهای ایرانی است. انواع اجاق گاز  توکار در سایزهای متنوع و در انواع مختلف شامل استیل ، شیشه ، شیشه – استیل برای خرید عرضه شده است.اخوان از جمله کارخانه های پیشرفته و موفق ایرانی در تولید انواع اجاق گاز های صفحه ای می‌باشد. این اجاق دارای ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

۵. اجاق گاز بیمکث : همانند سایر گازهای ایرانی، اجاق گاز رومیزی بیمکث ، از نظر ظاهری به دو دسته شیشه ای و استیل تقسیم می شوند که هر یک مشخصات و زیبایی‌های منحصر به فرد خود را دارند. نوع شیشه ای این اجاق گاز دارای دو رنگ مشکی و سفید است و از شیشه بسیار باکیفیت و مقاوم در مقابل حرارت تولید شده است.

اجاق گاز بیمکث از مقاوت و استحکام بسیار زیادی در مقابل اشیای سنگین برخوردار است.

اگر اطلاعات این مقاله پاسخگوی نیازهای شما نبود در نظر داشته باشید که در وبسایت مطبخ شاپ میتوانید اطلاعات کامل و جامع تری درباره تک تک برند های اجاق گاز ( ایرانی – خارجی ) به دست آورید. همچنین مشاورین شرکت مطبخ شاپ هر لحظه و هر زمان پاسخگوی سوالات شما بصورت تلفنی و یا حضوری هستند. از همراهی شما سپاسگذاریمبرای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با وبسایت مطبخ شاپ میتوانید به ادرس اینترنتی https://matbakhshop.com/ مراجعه نمایید.

مبنع خبر: https://www.yjc.ir

اخبار مرتبط:
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان اصفهان گفت: مرطوب شدن بخشی از تالاب گاوخونی سبب شد تا فلامینگوها برخلاف سال‌های قبل به این تالاب بیایند.

یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد

مدیر پایگاه سیلک کاشان گفت: سنگ قبری از منطقه‌ای ثبت شده در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان کشف شده که مربوط به دوران متاخر اسلامی و دورۀ صفویه است.

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند
۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: طبق سیاست‌های کمیته امداد کشور، برای ۳۳ هزار خانواده مددجویان امداد در کشور مسکن آماده و تکمیل شده که سهم استان اصفهان در این زمینه ۸۳۷ مسکن بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است