کد خبر : 140116
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - 21:41
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

خودسرها کرونا نمی گیرند؟

خودسرها کرونا نمی گیرند؟

به گزارش سایت خبری مدارا، در حالیکه شب گذشته در لاهیجان عده‌ای به بهانه وجود خطر افزایش کرونا جلوی خودروهای ورودی به این شهر را می گرفتند امروز برخی جریان‌های خاص و شناخته شده با تبلیغ و پخش تراکت سعی می کردند مردم را برای سخنرانی «علیرضاپناهیان» به باغ‌ملی لاهیجان دعوت کنند.

این در حالی است که فرماندار لاهیجان در رابطه با همین موضوع به یک رسانه محلی گفت: اقدام نمادین شب گذشته، بدون مجوز شورای تامین و ستاد کرونای شهرستان انجام شد.

 

وی این را هم اضافه کرد که مراسم سخنرانی حجت الاسلام پناهیان هم بدون مجوز  شورای تامین و ستاد کرونا در شهرستان برگزار شده و هیچ فردی مسئولیت حضور ایشان را قبول نکرده‌است.

 

هنوز مدت زمان زیادی از برگزاری مراسم «جشن بیعت» با سخنرانی علی اکبر رائفی پور نگذشته است که حواشی آن همچنان ادامه دارد. مراسمی که به گفته عضو شورای شهر مشهد نه تنها مجوز نداشت بلکه خودسرها بدون کسب مجوز از نهادهای رسمی و تنها با استدعات از سازمان تبلیغات اسلامی مشهد برگزار شد. مینو محرز عضو ستادملی مبارزه با کرونا در واکنش به این مراسم گفته بود که فقط می شود گفت: «متاسفم!»

 

به نظر می رسد با توجه به اینکه کرونا در کشور رکوردهای تازه ای را برجای میگذارد، خودسرها اعتقادی به این آمار ندارند و تحت عناوین گوناگون سعی می کنند قانون نانوشته خودشان را اجرا کنند و به بهانه های مختلف دست به تجمع های مذهبی و اعتراضی بزنند. آنگونه که با وجود لغو مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که در لحظات آخر و با درخواست استاندار تهران و علیرضازالی فرمانده رییس ستاد مقابله با کرونای تهران لغو شد، امروز عده ای مقابل سفارت سابق آمریکا حضور یافتند و آیین آتش زدن پرچم آمریکا را به جای آوردند.

 

طی این مدت بارها کلیپ هایی از افراد مذهبی که روزهای اول شیوع کرونا را تکذیب می کردند پخش شده است که این افراد در آن مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت و اعلام می کردند کرونا را جدی بگیرید.

توصیه ای که با توجه به مشاهدات نویسنده مطلب در بیمارستان و بهشت زهرا هنوز هم جدی گرفته نشده است و انتشار آمار روزانه مرگ و میر مردم برای گوش های مردم عادی شده است و این اعداد را جانِ از دست رفته به حساب نمی آورند.

اخبار مرتبط:
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است