کد خبر : 141467
انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - 15:38
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

محمدعلی نجفی کجای سریال «آقازاده» قرار دارد؟/ حمیدرضا گودرزی: تا امروز از عوامل این سریال شکایتی نکرده ایم

محمدعلی نجفی کجای سریال «آقازاده» قرار دارد؟/ حمیدرضا گودرزی: تا امروز از عوامل این سریال شکایتی نکرده ایم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اواسط مردادماه گذشته درحالی که درباره الگو گرفتن کاراکتر بحری با بازی مهدی سلطانی از زندگی محمد علی نجفی و ماجرای قتل میترا استاد توسط شهردار تهران گمانه های زیادی مطرح می شد، «حمیدرضا گودرزی» وکیل خانواده نجفی به یکی از رسانه ها گفت که پیگیر اخبار این سریال است تا در صورت ارائه تصویری که باعث خدشه دار شدن حیثیت خانوادگی موکلش شود، از سازندگانش شکایت کنند.

گودرزی همچنین اضاقه کرد:«در نشریات مطالب زیادی منتشر شده که یکی از کاراکترهای این سریال شبیه موکل من است و ماجرای ایشان و خانم میترا استاد به تصویر کشیده شده است. من از همان روزی که این مسائل در نشریات مطرح شد، با ایشان حرف زدم و اجازه حقوقی در این باره گرفتم تا چنانچه در آینده بخش هایی از این سریال به شکلی منتشر شود که زندگی و حیثیت خانوادگی آقای نجفی را ملکوک کند حتما مسئله را پیگیری قضایی می کنیم.»

این وکیل که سابقه فعالیت به عنوان بازپرس ویژه پرونده های مهم دهه ۷۰ چون خفاش شب و شاهرخ و سمیه را در کارنامه کاری خود دارد، درباره اینکه چطور می شود تشخیص داد که آیا در یک سریال به موکلش اتهامی وارد شده که آنها بخواهند اعاده حیثیت کنند هم گفت: «باید ببینیم تماشای این قسمت ها که مدام در نشریات نویدش را می دهند آیا اشاره مستقیم به ماجرای آقای نجفی دارد؟ خب این دیگر مشخص است و اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا با هماهنگی خانواده اقدامات قضایی لازم را انجام می دهیم.»

اما تازه ترین قسمت های سریال «آقازاده» درحالی پخش شد که گمانه زنی های به گفته وکیل محمدعلی نجفی نشریات زرد درباره تشابه بین کارکتر بحری با شهردار اسبق تهران نه تنها درست از آب درآمد بلکه در صحنه قتل زنِ جوان بحری، وجود بالش به عنوان وسیله جلوگیری از انعکاس صدای گلوله و تماس مقتول و بازسازی نحوه بازداشت نجفی هم به نمایش درآمد.

موضوعی که مهدی سلطانی بازیگر نقش وزیر در این سریال به مجله آگاهی نو گفته است که: “عوامل آقازاده قصد بازسازی مستندگونه یک شخصیت واقعی و سیاسی را نداشتند.” اظهار نظری که با توجه به شباهت های موجود بین کارکتر نقش وزیر و نحوه به قتل رسیدن همسر جوانش بسیار نادرست به نظر می رسد.

اما با توجه به حواشی بوجود آمده پیرامون دو قسمت اخیر این سریال، حمیدرضا گودرزی درباره احتمال شکایت از سازندگان این سریال به خبرنگار اجتماعی سایت خبری مدارا گفت: تاکنون اقدامی در این رابطه انجام نداده ایم.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است