کد خبر : 160198
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - 23:09
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

«قهرمان» اصغر فرهادی در راه جشنواره کن

«قهرمان» اصغر فرهادی در راه جشنواره کن

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جشنواره فیلم کن که سال گذشته به دلیل بحران کرونا سرانجام تصمیم به لغو برگزاری گرفت امسال با برنامه ریزی کامل، قصد دارد، این رویداد را حضوری برگزار کند و آن طور که به نظر می رسد در کن ۲۰۲۱ نیز جای سینماگران مولف، فیلمسازان زن و ستاره ها خالی نخواهد بود.

نشریه سینمایی ورایتی فهرستی از آثار احتمالی حاضر در جشنواره کن منتشر کرده که نام فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان به چشم می خورد.

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، رعنا آزادی ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب  آنان چهره های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

کمپانی فرانسوی ممنتو پیکچرز، تهیه کنندگی و فروش فیلم «قهرمان» را بر عهده دارد و این فیلم را در فرانسه نیز اکران خواهد کرد.

فرهادی پس از ساخت فیلم «جدایی» که موفق به کسب جایزه خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین شد، همه آثارش شامل «گذشته»، «فروشنده» و «همه می دانند» را در جشنواره کن رونمایی کرده و به احتمال فراوان فیلم «قهرمان» نیز اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و چهارمین جشنواره کن تجربه خواهد کرد

طبق اعلام پیشین امسال فیل «آنت» ساخته فیلمساز فرانسوی «لئو کاراکس» فیلم افتتاحیه جشنواره کن و از آثار بخش رقابتی خواهد بود و دو فیلم «عزام فرانسوی» ساخته «وس اندرسون» و کمدی اسپانیایی زبان «مسابقه رسمی»به کارگردانی «ماریانو کوهن» و «گاستون دوپرات» با بازی «آنتونیو باندراس» و «پنه لوپه کروز» به احتمال بسیار زیاد در بخش رقابتی اصلی کن حاضر خواهند بود.

«سه طبقه» از «نانی مورتی»، «سرماخوردگی پتروف» به کارگردانی «کیریل سربرنیکوف»، «بندتا» از «پل ورهوفن» «مموریا» ساخته «آپیچاتپونگ ویراستاکول»، «مثلث اندوه» ساخته «روبن اوستلوند»، «پاریس، ناحیه ١٣» به کارکردانی «ژاک اودیار» کاررگردان فرانسوی، «تینان» ساخته «جولیا دوکورنو» کارگردان زن فرانسوی، «آتش» از «کلر دنی»، «جزیره برگمان» ساخته «میا هانسن-لاو» «در طول زندگی اش» ساخته «امانوئل برکو»، انیمیشن «آن فرانک کجاست» به کارگردانی «آری فولمن»، «بدترین آدم دنیا» از «یواخیم تریه»، «در یک نیمه روشن صبح« ساخته «برونو دومون» و «همه چیز خوب پیش رفت» به کارگردانی «فرانسوا اوزون» از آثار دیگر کارگردانان سرشناسی هستند که شانس زیادی برای حضور در کن ۲۰۲۱ دارند و در حال ارائه به هیات انتخاب جشنواره هستند.

فهرست فیلم های حاضر در جشنواره کن، پنج شنبه ٢٧ می (۶ تیر) در جریان یک نشست رسانه ای در پاریس اعلام می شود و هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن نیز از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) و با حضور «اسپایک لی» کارگردان آمریکایی به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است