کد خبر : 161364
انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - 10:19
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

حق شناس: هیئت نظارت در اصلاح طلبان نسل کشی می کنند/اتهامات واهی را در ماه رمضان به ما ابلاغ کردند

حق شناس: هیئت نظارت در اصلاح طلبان نسل کشی می کنند/اتهامات واهی را در ماه رمضان به ما ابلاغ کردند

محمدجواد حق شناس، عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبری مدارا درباره رد صلاحیت برخی از اعضای شورای شهر تهران گفت: من فکر می کنم نوع نگرشی که دوستان هیئت نظارت دارند باید آموزش می دیدند یا قیودی که باید خود را مقید به رعایت قانون و اخلاق و شرع و انسانیت کنند، هیچ یک از اینها در قاموس دوستان نبوده است که چنین اتهامات واهی را در ماه مبارک رمضان ابلاغ کردند.

وی درباره انتخابات پیش رو شورای شهر تصریح کرد: عملاً فضایی است که دوستان در موضع رقابت هستند و این سوال ایجاد می شود که حذف رقیب به هر قیمت و به هر شکلی و به هر صورتی ارزش دارد که این اقدامات انجام شود؟ عملاً این بدین معنا است که رقابت سیاسی را در فضای رقابت به رسمیت نمی شناسند و احساس می کنند شاید همان اتفاقی که در سال ۹۶ افتاد در رقابت پایاپای باختند اتفاق بیفتد. باتوجه به وضعیتی که وجود دارد آنها دارند در اصلاح طلبان نسل کشی می کنند که کار درستی نیست.

او در پاسخ به این پرسش، عملکرد شورای شهر چطور دیدید گفت: وقتی قضاوت می کنیم باید یک متر و معیاری داشته باشیم. باتوجه به وضعیتی که حاکم است و فشارهایی که وجود دارد اینها را کنار هم بگذاریم شورای شهر پنجم یکی از موفق ترین شوراها بوده، هم در مقایسه با شورای پیشین و هم در مقایسه با نهادهای انتخابی همچون مجلس و دولت که از توفیقاتی بیشتری برخوردار بوده است و هم در برش زمانی بخاطر اینکه حجم بزرگی از مباحث کشور درگیر تحریم و کرونا و مشکلات ناشی از مباحث اقتصادی مردم از طریق بیرون کشور وارد شد و تهران بعنوان مرکز تمام این مشکلات واقعاً شورای شهر و مدیریت شهری با تمام گرفتاری ها و سختی ها توانست به وظایفی که برعهده داشت، عمل کند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است