کد خبر : 165334
انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - 09:26
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جمیله علم الهدی: بحث بر روی انتخاب رئیس جمهور نیست بلکه انتخاب راه امام و رهبری بوده و این انتخاب مهم است

جمیله علم الهدی: بحث بر روی انتخاب رئیس جمهور نیست بلکه انتخاب راه امام و رهبری بوده و این انتخاب مهم است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جمیله علم‌الهدی در همایش هواداران آیت الله رییسی در ورزشگاه شهید باکری ارومیه اظهار داشت: کاسبان تفرقه به دنبال اختلاف‌افکنی بین اقوام و مذاهب، ادیان، شهروندان و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی هستند چون می‌دانند که تنها با تفرقه می‌توانند حکومت کنند بنابراین نباید فریب شیطان را خورد و باید از نزاع و تفرقه دوری کرد.

وی تاکید کرد: کارنامه آیت الله رئیسی نشان‌دهنده ائتلاف و وحدت است و برخلاف گرایش‌های سیاسی، مذهبی و قومیتی، از تمامی ظرفیت‌ها در کار مدیریتی استفاده می‌کند چون سرباز واقعی امام و رهبری است.

تفرقه در ایام‌ پایانی تبلیغات انتخاباتی بیش از هر زمان دیگری ادامه می‌یابد

وی با تاکید بر اینکه در این ایام‌ پایانی تبلیغات انتخاباتی تفرقه بیش از هر زمان دیگری ادامه می‌یابد اظهار داشت: متاسفانه برخی نامزدهای انتخاباتی ظرفیت گام دوم و تحولات لازم برای آن را نداشته و دنبال کسی هستند که با رهبری فاصله داشته باشد.

همسر آیت‌الله رئیسی گفت: هم اکنون تفرقه‌ای که در این ایام و چند سال گذشته پدید آمده و فاصله بین رهبری و دولت از لحاظ روش‌ها، سلوک و مبانی اتفاق افتاده را«چندصدایی» تعریف و مردم را فریب می‌دهند.

بحث بر روی انتخاب رئیس جمهور نیست

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کشورمان در پیچ تاریخی و نقطه حساسی قرار گرفته است بیان کرد: هم اکنون بحث بر روی انتخاب رئیس جمهور نیست بلکه انتخاب راه امام و رهبری بوده و این انتخاب مهم است.

علم‌الهدی افزود: برای حق رای در این کشور ۱۰۰ سال خون‌ها ریخته شده و سال‌ها حق رای زنان نیز سلب شده بود و اگر امروز مردم، از حق رای خود استفاده نکرده و مسئولیت عهد با شهدا را فراموش کنند، در وهله نخست ظلم به نفس خود و در وهله دوم ظلم به مردم کرده‌اند.

همسر آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: هم اکنون هر کس از دنیازدگی نتایج تلخی به دست آورده است، دل در گرو تغییر و تحول داده و بنابراین در مقابل فرزندان خود و همچنین در برابر همه دنیا مسئول هستیم.

رهبری از دیرباز مردم را به دولت‌سازی دعوت کرده‌اند

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیرباز مردم را به دولت‌سازی دعوت کرده‌اند در حالی که نیروهای غرب زده تمایلی به آن ندارند و بنابراین با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در لبه تمدن‌سازی اسلامی قرار گرفته است، باید پیش از هر چیز متوجه موقعیت تاریخی و خطرناک بوده چون باید در نزد شهدا پاسخگو باشیم.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه مردم نیازی به قیم ندارند گفت: بی‌تردید نه سلاطین و نه روشنفکران نمی‌توانند قیم مردم باشند چون اقامه عدل و قسط بر عهده خود مردم است، پس احزاب و شبه‌احزاب نمی‌توانند بر مردم تصمیم بگیرند.

مردم خود تصمیم‌گیرنده هستند

وی اظهار داشت: همه کسانی که با قرآن آشنا دارند می‌دانند که انبیاء مقام بالایی داشته و نام آنها با عزت و احترام برده می‌شود و در این رابطه حتی خداوند متعال به پیامبر(ص) اجازه نداد که مردم را به راه راست مجبور کرده و به بند بکشد بنابراین مردم خود تصمیم‌گیرنده هستند.

همسر آیت‌الله رئیسی گفت: بی‌تردید اگر کارشکنی دولت‌های گذشته به نتیجه نرسیده ‌و قدرت نظامی رشد کرده، در نتیجه حمایت‌های مردمی بوده است.

وی افزود: در روزهای آینده امکان رخ دادن اتفاقات تفرقه‌آمیز وجود دارد که مردم باید آگاه باشند و مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

اخبار مرتبط:
کاهش ۶۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی اصفهان
کاهش ۶۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش 4 درصدی ترددها در سطح محورهای مواصلاتی استان از زمان شروع طرح نوروزی گفت: تصادفات منجر به فوت به میزان 67 درصد در این ایام کاهش یافته است.

سبحانی‌نیا، فعال اصولگرا: باید مشخص شود آن طلبه‌ای که در درمانگاه قم عکس گرفته مجوز داشته یا خیر؟
سبحانی‌نیا، فعال اصولگرا: باید مشخص شود آن طلبه‌ای که در درمانگاه قم عکس گرفته مجوز داشته یا خیر؟

یک فعال سیاسی گفت: روحانیت همواره در تبیین مسائل اجتماعی و فرهنگی پیشگام‌ بوده است.

مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند
مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند

رییس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵ مسجد شهر اصفهان، به مسافران خدمات رفاهی، مذهبی و فرهنگی ارایه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است