کد خبر : 169005
انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - 18:39
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شروع رویایی والیبال ایران در المپیک ۲۰۲۰

شروع رویایی والیبال ایران در المپیک ۲۰۲۰

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تیم ملی والیبال ایران امروز(شنبه) در نخستین بازی خود در المپیک توکیو به مصاف لهستان رفت و با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسید. ست‌های دوم، سوم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۳ بر ۲۱ به سود ایران رقم خورد و لهستان در ست‌های اول و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

لهستان تیم دوم رده‌بندی بین‌المللی و قهرمان دو دوره اخیر مسابقات جهانی است. خبرگزاری آسوشیتدپرس پیش از آغاز المپیک این تیم را شانس اصلی کسب مدال طلای مسابقات عنوان کرده بود. ایران با این پیروزی، کار خود را با نمایشی دیدنی و نتیجه‌ای رویایی آغاز کرد تا از همین ابتدا برای همه تیم‌ها خط و نشان بکشد.

ولادیمیر آلکنو در این بازی تیم خود را با ترکیب اصلی سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد و مهدی مرندی روانه میدان کرد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است