کد خبر : 169054
انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - 10:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

هاشمی طبا: خیلی بعید است که از وزرای دولت روحانی در دولت رئیسی هم باشند/هیچ کسی نمی تواند مشکلات داخلی و بین المللی را برطرف کند

هاشمی طبا: خیلی بعید است که از وزرای دولت روحانی در دولت رئیسی هم باشند/هیچ کسی نمی تواند مشکلات داخلی و بین المللی را برطرف کند

سید مصطفی هاشمی طبا، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مدارا درباره کابینه دولت سیزدهم گفت: قطعاً باید افراد توانمند و علاقه مند انتخاب شوند. این موضوع را نیز اشاره کنم با توجه به اینکه خیلی می گویند دولت رییسی فراجناحی است بعید می دانم باشد. آقای رئیسی خود باید سبک و سنگین کند که با چه افرادی می توانند کار کنند. به نظر من، فراجناحی بودن کابینه بعید است. اسامی کاندیداهای وزراتخانه های منتشر شده قطعاً از این افرادی هستند که احساس نزدیکی به آقای رئیسی می کنند، انتخاب می شوند. آقای رئیسی باید افرادی را که می توانند با ایشان کار کنند را انتخاب کنند.

وی درباره جلسات رییسی با وزرا دولت دوزادهم تصریح کرد: به نظر من، مسئله خاصی نیست و اطلاعات از وزرای دولت دوازدهم دریافت می کنند که این هم ایرادی ندارد و حتی می تواند کمک کننده برطرف شدن مشکلات کشور باشد. نظر پرسیدن عیب نیست.

هاشمی طبا در پاسخ به این سوال، احتمال وجود دارد وزرا دولت کار و کرامت از کابینه دوزادهم نیز باشد اظهار داشت: خیلی بعید است. معمولاً از کسانی که اسامی آنها منتشر شده، انتخاب می شود. هیچ یک از وزرای فعلی دولت روحانی در لیستی که منتشر شده مطرح نیستند. بنابراین، استنباط من این است که از وزرای کابینه دوازدهم استفاده نمی شود.

او درباره بحث جوانگرایی در دولت سیزدهم گفت: هر کسی برای جوانگرایی توجیهی می کند. ممکن است بگویند ما برخی جاها تجربه را بر جوانی ترجیح می دهیم. این واژه جوانگرایی معنایی ندارد. افرادی باید در راس کار باشند که توانایی جسمی، توانایی ذهنی و توانایی تخصصی و کارآمدی داشته باشند، سن در اینجا مهم نیست.

وی با اشاره به صحبت های رییسی در مشهد که اشاره به مدیران انقلابی و جهادی داشت تصریح کرد: باید دید مصداق هایی که آقای رئیسی عنوان می کنند چه کسانی هستند. خیلی خوب است جوان انقلابی، فهمیده، باتجربه و متخصص باشد بسیار عالی است که در امورات مدیریتی استفاده شود.

او با بیان اینکه رییس دولت منتخب با برای تشکیل کابینه اولویت بندیش چه مواردی باشد تصریح کرد: هیچ کسی نمی تواند مشکلات داخلی و بین المللی را برطرف کند، هر کسی را انتخاب کنند  باز مشکلات ما مواردی دیگر است و به این سادگی قابل رفع نیست. به هر حال باید افراد توانائی باشند که تخصص و توانائی در زمینه مربوطه را داشته باشند. از اسامی که دیده ایم فکر نمی کنم آن توانائی ها وجود داشته باشد. به دلیل اینکه کار سخت و پیچیده تر از این است که بتوان به سادگی مشکلات را برطرف کرد. ان شاالله بتوانند این کار را انجام دهند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است