کد خبر : 169275
انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - 20:48
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

خروجی شورای انقلابی باید شهردار انقلابی باشد/ چرا اسم یک تکنوکرات به عنوان گزینه شهرداری تهران مطرح شده است؟

خروجی شورای انقلابی باید شهردار انقلابی باشد/ چرا اسم یک تکنوکرات به عنوان گزینه شهرداری تهران مطرح شده است؟

عبدالرضامصری، نماینده مردم کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبری مدارا گفت: مصادیق بیانیه گام دوم به همه موضوعات کشور مرتبط است از جمله مدیریت شهری، یعنی همه اجزا باید منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب باشد. براین اساس فردی باید شهردار آینده تهران انتخاب شود که مبانی را بیانیه را عملیاتی کند. یکی از الزامات بیانیه این است که از افراد معتقد به گام دوم انقلاب برای دستیابی به اهداف مشخص شده انتخاب شوند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه شهردارآینده باید تمام ویژگی های ومعیارهای منطبق بربیانیه گام دوم را دارار باشد،خاطرنشان کرد:مدیریت جهادی، فساد ستیزی، پاکدست بودن و مردم محوری از جمله شاخص‌های‌ شهردار آینده پایتخت باید باشد.

وی با تاکید بر اینکه منتخبان شورای شهر ششم باید بیش از دیگران این معیارها را در انتخاب شهردار آینده در نظر بگیرند،افزود: خوب است اعضای شورای شهر ششم توضیح دهند که چرا و چگونه در فضای گام دوم انقلاب نام یک تکنوکرات را در میان گزینه های شهرداری تهران قرار داده اند؟

افراد تکنوکرات نیز برای شهرداری آینده تهران نیز اسمشان مطرح شده اما نباید اشتباه کنیم چرا که فقط علم کار لازم نیست بلکه به عقیده من اعتقاد بالاتر ازعلم قرار دارد و ضروری است.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: البته منتخبان شورای شهر ششم تهران کاملا انقلابی هستند پس قطعا معیار انتخاب آنها برای شهرداری آینده تهران نیز فردی انقلابی خواهد بود. همان‌طوری که در تعیین شاخص ها دیدیم که همگی آنها براساس نگاه و رویکرد انقلابی و بیانیه گام دوم تعیین شدند.

وی بار دیگر تاکید کرد: مدیریت جهادی شاید بارزترین ویژگی یک مدیر انقلابی است. در کنار آن باتوجه به تجربه تلخ مردم از فسادهای گذشته، پاکدستی و فسادستیزی نیاز امروز مدیران و احیا اعتماد دوباره شهروندان است تا دیگر کسی اجازه ایجاد رانت و فساد نداشته باشد. بنابراین الان خیلی روشن است که انقلاب به چه افرادی و با چه ویژگی هایی نیازمند است.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است