کد خبر : 174145
انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - 14:32
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سکه ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد

سکه ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش مدارا، در ساعت ۱۳ امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌ سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۸۷۵ هزار تومان شد.

همچنین هر اُنس جهانی طلا نیز امروز با توجه به تعطیلی بازار جهانی بدون تغییر یک هزار و ۷۵۵ دلار و ۵۱ سنت بود.  

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. با توجه به تعطیلی بازار جهانی طلا و ثبات قیمت آن، کاهش قیمت سکه و طلا در روز جاری به دلیل تثبیت بهای دلار در محدوده قیمتی ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومانی طی چهار روز گذشته است.  

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است