کد خبر : 184385
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - 06:53
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

خاتمی و روحانی با همین نظارت استصوابی انتخاب شدند

بهزاد نبوی با اشاره به نظارت استصوابی گفت: با همین نظارت استصوابی آقای خاتمی و آقای روحانی دو دوره انتخاب شدند. انتخابات مجلس ششم هم با وجود همین نظارت استصوابی برگزار شد.

خاتمی و روحانی با همین نظارت استصوابی انتخاب شدند

به گزارش مدارا، بهزاد نبوی در گفت‌وگوی ویدئویی با برنامه پاراگراف اعتمادآنلاین با اشاره به نظارت استصوابی گفت: با همین نظارت استصوابی آقای خاتمی و آقای روحانی دو دوره انتخاب شدند. انتخابات مجلس ششم هم با وجود همین نظارت استصوابی برگزار شد.

بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*اگر مردم در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند باز هم می‌شود خاتمی و روحانی را آورد، باز هم می‌شود مجلسی مانند مجلس ششم را شاهد بود

*حاکمیت بعد از دوم خرداد ۱۳۷۶ بنا را بر این گذاشت که تا آنجا که می‌تواند اختیارات نهادهای انتخابی را کم کند و از سویی دیگر مردم را به نتایج انتخابات امیدوار نکند

*بزرگ‌ترین مقابله‌ای که در طول تاریخ انقلاب با نظارت استصوابی و رد صلاحیت‌ها شد در مجلس ششم بود و بیشتر از آن تحصن و استعفاهای گسترده نمی‌شد کاری کرد

*وقتی نتوانستیم هیچ اقدامی انجام دهیم آن وقت به درون خانه‌ها می‌رویم و درها را می‌بندیم تا [وقتی] بشود فعالیت سیاسی کرد [ولی] فعلاً من شرایط را این‌گونه نمی‌بینم

اخبار مرتبط:
قالیباف: دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ تا پایان ۱۴۰۴ توافق کردند
قالیباف: دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ تا پایان ۱۴۰۴ توافق کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی از توافق دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ الکترونیک تا پایان سال ۱۴۰۴ به طور منظم و بدون وقفه به ۷ دهک جامعه خبر داد.

بهروز بهزادی: پزشکیان با برنامه وفاق توانست وعده رفع حصر را عملی کند
بهروز بهزادی: پزشکیان با برنامه وفاق توانست وعده رفع حصر را عملی کند

بهروز بهزادی نوشت: برنامه رفع حصر در دستور کار حسن روحانی رییس‌جمهور پیشین نیز بود ولی مسعود پزشکیان با برنامه وفاق کشور توانست این قدم بزرگ را در کشور بردارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: ۵۰% دوربین‌های جاده‌ای قادر به رصد دقیق تخلفات نیستند
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: ۵۰% دوربین‌های جاده‌ای قادر به رصد دقیق تخلفات نیستند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از دوربین‌ها در جاده‌ها کارایی لازم را ندارند و حدود ۵۰ درصد آنها نیاز به کالیبراسیون و اصلاح دارند. موضوع حوادث و تلفات جاده‌ای یکی از مسائل حیاتی است. در کشور‌های مختلف برای کاهش تصادفات جاده‌ای، برنامه‌های مشخصی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است