کد خبر : 187068
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - 10:44
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۲۱ فروردین ماه) با آغاز تردد خودروها و تجمع آلاینده‌ها به‌ویژه گردوخاک طی ساعات گذشته، بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد. طی روز با افزایش تندی باد پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل می‌شود. هرچند با وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات احتمال گسیل گردوخاک از مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا وجود دارد. با کاهش تدریجی تندی باد تا اواخر وقت یکشنبه و افزایش ترافیک شامگاهی، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را در برخی مناطق پرتردد به دنبال خواهد داشت. عدم وزش باد مؤثر تا صبح روز دوشنبه (۲۲ فروردین ماه) همراه با افزایش ترافیک صبحگاهی شرایط مناسب برای تجمع آلاینده‌ها را فراهم می‌کند و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود. افزایش تندی باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین حال با وزش باد شدید در برخی ساعات احتمال گسیل و انتشار گردوخاک در مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا وجود دارد. با تداوم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی دوشنبه تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد، هرچند با افزایش ترافیک شامگاهی در مناطق پرتردد احتمال افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت. به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۳۲ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش مدارا، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۲۱ فروردین ماه) با آغاز تردد خودروها و تجمع آلاینده‌ها به‌ویژه گردوخاک طی ساعات گذشته، بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

طی روز با افزایش تندی باد پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل می‌شود. هرچند با وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات احتمال گسیل گردوخاک از مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا وجود دارد. با کاهش تدریجی تندی باد تا اواخر وقت یکشنبه و افزایش ترافیک شامگاهی، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را در برخی مناطق پرتردد به دنبال خواهد داشت.

عدم وزش باد مؤثر تا صبح روز دوشنبه (۲۲ فروردین ماه) همراه با افزایش ترافیک صبحگاهی شرایط مناسب برای تجمع آلاینده‌ها را فراهم می‌کند و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود. افزایش تندی باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین حال با وزش باد شدید در برخی ساعات احتمال گسیل و انتشار گردوخاک در مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

با تداوم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی دوشنبه تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد، هرچند با افزایش ترافیک شامگاهی در مناطق پرتردد احتمال افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۳۲ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

اخبار مرتبط:
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است  و همه چیز یادش است
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است و همه چیز یادش است

المیرا شریفی‌مقدم مجری با انتشار عکسی نوشت: مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید‌. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور و همه چیز یادش است.

دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند
دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند

در ایران برای تبلیغ اسلام اقداماتی انجام می‌شود. در کنار حضور روحانیون شیعه در مراکز اسلامی و برپایی مناسک مذهبی شیعیان در کشورهای مختلف، چند سالی می‌شود که مداحان معروف به برخی کشورها سفر می‌کنند. امسال اما سفر یکی از مداحان به یکی از این کشورها، واکنش‌های رسانه‌ای زیادی به همراه داشت.

مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند
مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی مدعی شد: مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است