۱۰ عنصر مهم طراحی وب سایت اختصاصی با معماری قابل توسعه
اگر صاحب کسب و کار هستید، وب سایت شما کاملاً یکی از مهم ترین ابزارهایی است که در زرادخانه خود برای به دست آوردن مشتریان و مشتریان بیشتر - و بهتر - دارید. بنابراین چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد یا یک وب سایت خوب را از یک وب سایت عالی جدا می کند؟
در اینجا ۱۰ ویژگی وجود دارد که یک وب سایت عالی به آن نیاز دارد. خواه در نهایت فضا را حفظ کنید یا نه! به عنوان طراحان وب مستقر در لوئیزویل، باید آنها را مفید بدانید:
۱. ناوبری
طراحی وب سایتباید به راحتی قابل پیمایش باشد و آیتم های منو باید به راحتی از هر صفحه قابل دسترسی باشد. بیننده باید همیشه دقیقا بداند که در کجای وب سایت قرار دارد و به راحتی به جایی که دوست دارد باشد دسترسی داشته باشد. نقشه سایت ایده بسیار خوبی است و در صورت وجود از آن استفاده خواهد شد. این به نظر ابتدایی می رسد، اما اکثر وب سایت ها را می توان در این زمینه بهبود بخشید. به یاد داشته باشید، بین یک منوی تعاملی و یک منوی مزاحم، خط باریکی وجود دارد، بنابراین عملکرد باید ایده باشد.
۲. طراحی بصری
مردم موجودات بصری گرا هستند و استفاده از گرافیک عالی راه خوبی برای جذاب تر کردن وب سایت شماست. وب سایت شما حدود ۱/۱۰ ثانیه برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کننده – و مشتری بالقوه – دارد و به آنها اطلاع می دهد که وب سایت و تجارت شما (توسط پروکسی) – قابل اعتماد و حرفه ای است. با این حال، مهم است که زیاده روی نکنید. اسکرول متن، انیمیشن، و مقدمه های فلش باید در طراحی وب خود به اندازه کافی استفاده شوند و فقط برای تأکید بر یک نقطه برای حداکثر تأثیرگذاری استفاده شوند.
۳. محتوا
این ستون فقرات وب سایت شما است. محتوای شما نه تنها نقش مهمی در قرارگیری موتور جستجوی شما دارد، بلکه دلیلی است که بیشتر بازدیدکنندگان در وهله اول به دنبال وب سایت شما هستند. متن وب سایت شما باید آموزنده، آسان برای خواندن و مختصر باشد. محتوای وب و کپی خوب فکر شده بیش از هر چیز دیگری در طراحی وب سایت شما جذاب، موثر و محبوب خواهد بود.
۴. وب دوستانه
مهم نیست که طراحی وب سایت شما چقدر آموزنده، زیبا و آسان برای استفاده است، بی فایده است مگر اینکه وب پسند باشد. این مهم است که طراحان وب شما کلیدهای کارکرد وب سایت شما را بر روی تمام مرورگرهای اصلی بدانند و از متا تگ ها، تگ های alt استفاده کنند و بهسئو سایتیا SEO (بهینه سازی موتور جستجو) کاملاً آشنا باشند. عوامل زیادی بر قرارگیری موتور جستجو و ظاهر بصری سایت شما تأثیر می گذارد، بنابراین مطمئن شوید که طراحان وب شما چیزهای خود را می دانند.
۵. تعامل
یکطراحی سایتواقعاً مؤثر، بازدیدکنندگان شما را بلافاصله درگیر می کند و همچنان توجه آنها را از طریق هر صفحه به خود جلب می کند، و همچنین آنها را تحت تأثیر قرار می دهد تا با شما تماس بگیرند. این “تبدیل” نامیده می شود و احتمالاً هدف نهایی وب سایت شما است. باز هم، مرز باریکی بین «تعامل» و «آزار» وجود دارد، بنابراین سطح تعامل هرگز نباید از مزیت آن بیشتر باشد.
۶. دسترسی به اطلاعات
همه بازدیدکنندگان وب سایت شما علاقه مند نیستند، یا وقت کافی برای مطالعه کل سایت را ندارند. آنها ممکن است نیاز داشته باشند فقط به یک شماره تلفن یا آدرس، یا فقط به اطلاعات خاصی دسترسی داشته باشند. به همین دلیل، قرار دادن اطلاعات کلیدی در سایت ساده، در منطقه ای که به راحتی قابل دسترسی است، مهم است. همه ما این تجربه را داشتهایم که نمیتوانیم برخی از اطلاعات مورد نیاز را در یک وبسایت پیدا کنیم، و نتیجه همیشه یک بازدیدکننده ناامید است. این تجربه در بهترین حالت آزاردهنده است و یک بازدیدکننده ناراضی برای مدت طولانی در سایت شما باقی نمی ماند و بعید است که به سایت شما بازگردد، حتی کمتر با شما تجارت کند.
۷. شهودی
یک وب سایت عالی آنچه را که بازدیدکننده شما فکر می کند پیش بینی می کند و مستقیماً نیازهای آنها را برآورده می کند و عناصری دارد که به گونه ای منطقی مرتب شده اند. اگر یک بازدیدکننده در حال جستجوی یکی از محصولات یا خدمات شما در موتور جستجو یا فهرستی است که سایت شما در آن فهرست شده است، مهم است که وب سایت شما یک صفحه فرود داشته باشد که مستقیماً با آنچه جستجو کرده است مرتبط باشد نه اینکه آنها را مجبور به فیلتر کردن همه موارد کند. از اطلاعات شما به یاد داشته باشید که کوتاه ترین فاصله بین دو نقطه یک خط مستقیم است.
۸. برندسازی
وب سایت شما باید بازتاب مستقیم کسب و کار و برند شما باشد. بازدیدکننده شما باید فوراً یک ارتباط بصری بین لوگو، مواد چاپی و مکان آجر و ملات شما ایجاد کند. وبسایتی که این کار را انجام میدهد نه تنها به خاطرهانگیز بودن برند شما کمک میکند، بلکه سطحی از اعتبار و تصویری بهتر از کسبوکار کلی شما میافزاید.
۹. زمان چرخش
شکایت شماره یک مشتریان طراحی وب سایت، زمان لازم برای راه اندازی سایت است. متأسفانه، شرکتی که تکمیل وبسایت شما به طور غیرعادی طول میکشد، برای این دوره مناسب است. هرچه تکمیل وب سایت بیشتر طول بکشد، کسب و کار و ارزش بیشتری از دست می دهید. وب سایتی که در وب نیست و به درستی کار می کند، هیچ کسب و کاری برای شما به ارمغان نخواهد آورد!
۱۰. تبدیل
وب سایت شما می تواند مهم ترین تولید کننده مشتری باشد که کسب و کار شما می تواند داشته باشد، و باید تاکید اصلی را بر جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات اضافی به مشتریان فعلی از طریق افزایش آگاهی از تمام خدماتی که ارائه می دهید، داشته باشد.
بهخوبی نماد رشد ۶۰ درصدی سود خالص در فروش عمده دمپایی کفش الف را نشان میدهد. در مقایسه با سرمایهگذاریهای پرریسک مثل بیتکوین و طلا، تجارت دمپایی به دلیل نیاز روزمره مشتریان و بازار مصرفی گسترده، فرصتی کمریسک و پرسود است. سمت چپ تصویر، یک جفت دمپایی شیک با طراحی مدرن و بستهبندی حرفهای قرار دارد که رشد صعودی آن با فلشها و نمودارها نمایان است. در سمت دیگر، سکهها و شمشهای طلا با نمودارهایی از افتوخیز نشاندهنده نوسانات سرمایهگذاریهای مرسوم است. این تصویر تاکید دارد که با ورود به تجارت دمپایی عمده، بهویژه از طریق تامینکنندههایی مثل کفش الف، میتوانید با تبلیغات حرفهای و صادرات هوشمند، سودی قابلتوجه و مطمئنتر نسبت به دیگر بازارها کسب کنید. پیام تصویر روشن است: فرصت طلایی دمپایی را از دست ندهید!
تعویض مفصل زانو یکی از روشهای پیشرفته جراحی ارتوپدی است که به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران با مشکلات جدی زانو انجام میشود. انتخاب بهترین جراح برای انجام این عمل میتواند تأثیر قابلتوجهی بر نتیجه نهایی جراحی داشته باشد.
بتن مادهای حیاتی در ساختوساز است و انتخاب مخلوطکن مناسب، کلید تضمین کیفیت، کارایی و سهولت عملیات است. در شرکت Utranazz، ما طیف گستردهای از مخلوطکنهای بتن را متناسب با نیازهای مختلف پروژه، از بتنریزیهای بزرگ گرفته تا کارهای دقیق و در مقیاس کوچک، ارائه میدهیم.