کد خبر : 197414
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - 19:10
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

تمجید ویژه سرمربی لورکوزن از سردار آزمون

سرمربی سوئیسی تیم فوتبال بایرلورکوزن از مهاجم ایرانی خود تمجید ویژه‌ای کرد.

تمجید ویژه سرمربی لورکوزن از سردار آزمون

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جراردو سِوانه که تیم تحت هدایتش فصل جدید بوندس‌لیگا را با شکست یک بر صفر در خانه بوروسیا دورتموند آغاز کرد، درباره مهاجم ایرانی بایرلورکوزن که در آن بازی در دقیقه ۶۶ به زمین رفت، گفت: سردار بازیکن باتجربه‌ای است. در نیمه دوم بازی مقابل دورتموند دیدیم که او چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند در بازی‌های موقعیت‌یابیِ ساختار یافته مؤثر باشد. آزمون در محوطه جریمه حریف حضور دارد، در نبردهای هوایی خوب است و قدرت دوندگی خوبی هم دارد.

سردار آزمون و یارانش که در همان مرحله اول جام حذفی آلمان از دور رقابت‌ها حذف شدند، حالا خود را آماده بازی خانگی با هوفنهایم می‌کنند، دیداری که در چارچوب هفته دوم بوندس‌لیگا و از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه به وقت تهران آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط:
ایران قطر را نقره داغ کرد و صدرنشین شد
ایران قطر را نقره داغ کرد و صدرنشین شد

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف قطر رفت و ۴ بر ۱ پیروز شد.

دلیل واقعی قهرمان نشدن هادی چوپان مشخص شد
دلیل واقعی قهرمان نشدن هادی چوپان مشخص شد

قهرمانی سامسون داودا و نایب قهرمانی هادی چوپان برای دومین سال پیاپی مهم‌ترین رویداد ورزشی ایران در ساعات گذشته بوده است.

زهرا قنبری: با همه محدودیت‌ها، دختر ایرانی همیشه سرش بالاست
زهرا قنبری: با همه محدودیت‌ها، دختر ایرانی همیشه سرش بالاست

مرحله گروهی اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا با یک اتفاق تاریخی و فراموش‌نشدنی برای فوتبال زنان ایران همراه بود؛ صعود خاتون به جمع تیم برتر آسیا. نه در عرصه ملی و نه در عرصه باشگاهی، هیچ‌گاه نماینده‌ای از ایران در آوردگاهی رسمی به جمع ۸ تیم برتر قاره نرسیده بود و ستاره‌های خاتون با هدایت مرضیه جعفری موفق شدند این دستاورد تاریخی را به نام خود بزنند تا بعد از کسب ۱۰ قهرمانی در لیگ برتر و تاریخ‌سازی در این رقابت‌ها، حالا در آوردگاه مسابقات آسیایی توجهات را به سوی خود جلب کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است