کد خبر : 199901
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - 16:32
چاپ

طرح صیانت تصویب شد؟

کارشناس فناوری اطلاعات در صفحه ی شخصی خود در توییتر نوشت: در بخشی از طرح موسوم به طرح صیانت (بر اساس نسخه 9 بهمن به نام نظام تنظیمگری) که شامل اعضا و اختیارات کمیسیون عالی تنظیم مقررات بوده و برای تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده بود، توسط این شورا به تصویب رسید و برای اجرا ابلاغ شد.

طرح صیانت تصویب شد؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد کشوری، کارشناس فناوری اطلاعات در صفحه ی شخصی خود در توییتر نوشت: در بخشی از طرح موسوم به طرح صیانت (بر اساس نسخه ۹ بهمن به نام نظام تنظیمگری) که شامل اعضا و اختیارات کمیسیون عالی تنظیم مقررات بوده و برای تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده بود، توسط این شورا به تصویب رسید و برای اجرا ابلاغ شد.

وی افزود: به این ترتیب کمیسیون عالی تنظیم مقررات با ترکیب اعضا و وظایف کاملا متفاوت نسبت به گذشته در جایگاه «تنظیم گر تنظیمگران» فضای مجازی ایفای نقش می‌کند.

اخبار مرتبط:
رییس جدید بورس سه‌شنبه معرفی می‌شود
رییس جدید بورس سه‌شنبه معرفی می‌شود

شورای عالی بورس مقرر کرد، رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته برگزیده و معرفی شود.

آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید
آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید

فیاض زاهد و محمد مهاجری نوشتند: وفاق به معنای بی‌رنگی نیست. پزشکیان برای نیل به یک نقطه تعادل در ابتدا باید از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کند. در غیر این صورت نه مخالفان را با خود همراه خواهد کرد و نه در بین خودی‌ها جایگاه قدرتمندی خواهد داشت.

یک سوم خانوارهای ایرانی در فقر مطلق به سر می‌برند!
یک سوم خانوارهای ایرانی در فقر مطلق به سر می‌برند!

روزنامه هم میهن نوشت که یک سوم خانواده‌های ایرانی با در فقر مطلق به سر می‌برند!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است