کد خبر : 206643
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - 22:11
چاپ

نامه محمدرضا ظفرقندی به «محسنی‌اژه‌ای» درباره وضعیت مصطفی تاجزاده در زندان

محمدرضا ظفرقندی، دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، در نامه‌ای خطاب به غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، در مورد وضعیت مصطفی تاجزاده در زندان هشدار داده و خواستار رسیدگی به وضعیت او با توجه به بیماری قلبی‌اش شد.

نامه محمدرضا ظفرقندی به «محسنی‌اژه‌ای» درباره وضعیت مصطفی تاجزاده در زندان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا ظفرقندی، دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، در نامه‌ای خطاب به غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، غه، در مورد وضعیت مصطفی تاجزاده در زندان هشدار داده و خواستار رسیدگی به وضعیت او با توجه به بیماری قلبی‌اش شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مشروح این نامه به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی‌اژه‌ای

رییس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

اخیراً نامه‌ای از آقای تاجزاده خطاب به مقام رهبری (پیوست) منتشر و شرایط نگران‌کننده و تحمیلی به ایشان از بدو دستگیری تا بحال، شامل ادله بیش از سه ماه زندان انفرادی حتی پیش از صدور حکم دادگاه، بروز حمله قلبی، آنژیوپلاستی و تعبیه استنت در مرکز قلب تهران و عدم توجه مامورین به توصیه‌های پزشکان معالج و… جهت اطلاع ایشان توضیح داده شده است.

از آنجا که قاعدتاً بر اساس روال گردش کار، باید این نامه برای بررسی و اقدام لازم به جنابعالی منعکس شده باشد انتظار می‌رود در مورد مطالب مذکور بخصوص ضرورت پیگیری حق قانونی ایشان و شرایط مخاطره‌آمیز بیماری قلبی ایشان دستورات لازم را صادر فرمایید.

باتشکر

دکتر محمدرضا ظفرقندی

دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران

نامه محمدرضا ظفرقندی به رئیس قوه قضاییه

اخبار مرتبط:
آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید
آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید

فیاض زاهد و محمد مهاجری نوشتند: وفاق به معنای بی‌رنگی نیست. پزشکیان برای نیل به یک نقطه تعادل در ابتدا باید از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کند. در غیر این صورت نه مخالفان را با خود همراه خواهد کرد و نه در بین خودی‌ها جایگاه قدرتمندی خواهد داشت.

مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است  و همه چیز یادش است
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است و همه چیز یادش است

المیرا شریفی‌مقدم مجری با انتشار عکسی نوشت: مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید‌. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور و همه چیز یادش است.

آقای پزشکیان روس‌ها قابل اعتماد نیستند، خَنجر شان را کُند کنید
آقای پزشکیان روس‌ها قابل اعتماد نیستند، خَنجر شان را کُند کنید

چهارمین ضربه چند سال اخیر روسیه به ایران، در حال فرود آمدن بر پیکر کشورمان در مرز‌های شمال غرب است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است