کد خبر : 226860
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 10:04
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

زمینه گردشگری در پارک ملی موته فراهم شود

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت پارک ملی موته، از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور خواست تا طی یک تفاهم‌نامه بین این سازمان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه گردشگری در این منطقه فراهم شود.

زمینه گردشگری در پارک ملی موته فراهم شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه بلاستینگ در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان خطاب به علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار کرد: نیروگاه شهید محمد منتظری سال گذشته ۲۲ دی ماه مصرف مازوت را آغاز کرد اما امسال یک ماه زودتر مازوت سوزی در این نیروگاه آغاز شد و ما گله‌مند هستیم.

به نوشته فارس؛ وی افزود: این نیروگاه مرکز ثقل جمعیت است و حدود ۳ و نیم میلیون نفر از این هوای آلوده استنشاق می‌کنند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: طبق گزارشاتی که به من رسیده، تعداد مراجعین به مراکز درمانی و بهداشتی در این رابطه زیاد شده است، بهتر بود که نیروگاه شهید منتظری به جای اینکه همه ۳۶ مشعل خود را با مازوت سوزی فعال کند، به صورت محدودتری این کار را انجام می‌داد.

حاجی‌دلیگانی در پایان با اشاره به وضعیت پارک ملی موته، از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور خواست تا طی یک تفاهم‌نامه بین این سازمان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه گردشگری در این منطقه فراهم شود.

اخبار مرتبط:
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد

بخشدارانارک گفت: ریزش مجدد کوه منجر به مسدود شده گردنه زنجیرگاه در بخش انارک نائین شد.

عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد
عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اجرای «طراحی، ساخت و نصب تابلوهای معرفی محورهای تاریخی اصفهان» با هدف تسهیل گردشگری در این کلانشهر خبر داد.

با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد
با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ورودی به کویر مرنجاب برای گردشگران گفت: با اجرای طرح های تشویقی و ساماندهی جاده خاکی کویر، منطقه مرنجاب بیش از پیش رونق می گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است