کد خبر : 231065
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - 17:57
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

معاون اول رئیس جمهور: ۶ میلیارد دلار در نیما با نرخ متوسط ۲۶ هزار تومان ارائه شده است

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه وضعیت ارزی خوب است، گفت: ۶ میلیارد دلار در نیما با نرخ متوسط ۲۶ هزار تومان ارائه داده شده ولی در روز تعطیلی ارز هزار تومان افزایش و دشمنان به دنبال تلاش جهت ایجاد استرس برای مردم است.

معاون اول رئیس جمهور: ۶ میلیارد دلار در نیما با نرخ متوسط ۲۶ هزار تومان ارائه شده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی با اشاره به اهداف توسعه پایدار گفت: رفع فقر، بهبود سلامت، آموزش، عدالت، محیط زیست و … از این اهداف اند. اگر در مدیریت بحران برنامه ریزی نداشته باشیم اهداف توسعه پایدار شکل نمی‌گیرد و ارتباط مطلقی این دو با هم دارند.

وی افزود: اگر به دنبال ایران قوی هستیم باید در بحث مدیریت بحران سرمایه‌گذاری کرد. این بحث کلیدی در اداره کشور است.

به نوشته ایرنا، مخبر بیان داشت: در ایران گره بین دل‌های مردم و مسئولان وجود دارد و حلقه وصل بین خود مردم و بین مردم و مسئولان و هم بین رهبری و مسئولان و مردم است و هر حادثه رخ دهد رنجیده ترین دل، دل مسئولان و رهبری است.معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه وضعیت ارزی خوب است، گفت: ۶ میلیارد دلار در نیما با نرخ متوسط ۲۶ هزار تومان ارائه داده شده ولی در روز تعطیلی ارز هزار تومان افزایش و دشمنان به دنبال تلاش جهت ایجاد استرس برای مردم است.

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: علیرغم اقدامات دشمنان مردم با بصیرت به صحنه آمدند ولی باید مشکلات را رفع کرد و به معنای نبود مشکل نیست

وی بیان داشت: وضعیت گسل‌های کشور مشخص است و آقای وحیدی دنبال کنند تا مقاوم سازی با کمک مردم صورت گیرد از خلاقیت و هنر امام به صحنه آوردن مردم برای رفتی مشکلات بوده است.

مخبر گفت: وضعیت ارزی امروز خوب است ۶ میلیارد دلار در نیما با نرخ متوسط ۲۶ هزار تومان ارائه داده شده ولی در روز تعطیلی ارز ۱,۰۰۰ تومان افزایش و دشمنان به دنبال تلاش جهت ایجاد استرس برای مردم است.

وی اعلام کرد: هیچ وقت راه پیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن به وسعت امسال نبود و راه‌پیمایی امسال گسترده بود که منتهای بصیرت است در راهپیمایی ۲۲ بهمن برخی مناطق ۱۰۰ درصد افزایش جمعیت نسبت به قبل کرونا داشتیم و حداقل جمعیت در برخی مناطق افزایش ۳۰ درصدی بود.

اخبار مرتبط:
رییس جدید بورس سه‌شنبه معرفی می‌شود
رییس جدید بورس سه‌شنبه معرفی می‌شود

شورای عالی بورس مقرر کرد، رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته برگزیده و معرفی شود.

یک سوم خانوارهای ایرانی در فقر مطلق به سر می‌برند!
یک سوم خانوارهای ایرانی در فقر مطلق به سر می‌برند!

روزنامه هم میهن نوشت که یک سوم خانواده‌های ایرانی با در فقر مطلق به سر می‌برند!

وزیر کار: ۳۰ درصد از جمعیت کشور ما زیر خط فقر هستند/ اغلب کسانی که به فقر مطلق دچارند، شغل و درآمد دارند، اما درآمد آن‌ها کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
وزیر کار: ۳۰ درصد از جمعیت کشور ما زیر خط فقر هستند/ اغلب کسانی که به فقر مطلق دچارند، شغل و درآمد دارند، اما درآمد آن‌ها کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه ۳۰ درصد از جمعیت کشور ما زیر خط فقر هستند، گفت: کسانی که دچار فقر شدید هستند عمدتاً افراد بیکار هستند. در حالی که اغلب کسانی که به فقر مطلق دچارند، شغل و درآمد دارند، اما درآمد آن‌ها کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد. بر اساس داده‌های مرکز آمار، نرخ فقر شدید در کل ایران حدود ۶ درصد با جمعیتی حدود ۵ میلیون نفر بود و برنامه‌هایی ریخته و منابعی داده شد که بتوانیم این را از بین ببریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است