کد خبر : 231668
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - 10:33
دسته‌بندی : ورزشی، اخبار ویژه
چاپ

بانوی معلم اخراج شده قائمشهری در باشگاه نساجی استخدام شد

باشگاه نساجی اعلام کرد خانم معلمی که آهنگ «گنگستر شهر آمل» را برای دانش‌آموزان پخش کرده و اخراج شده، را استخدام کرده است.

بانوی معلم اخراج شده قائمشهری در باشگاه نساجی استخدام شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ باشگاه نساجی قائمشهر از تیم های لیگ برتری و پرطرفدار فوتبال ایران اعلام کرد خانم صفرزاده، معلمی که آهنگ «گنگستر شهر آمل» را برای دانش‌آموزان پخش کرده و اخراج شده، را استخدام کرده است.

در متن بیانیه باشگاه نساجی که در کانال اطلاع رسانی آن منتشر شده، آمده است: «ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بی‌مهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در می‌آورد تا از توانایی او در امور فرهنگی بهره ببرد. باشگاه نساجی متعلق به مردم قائمشهر، مازندران و همه نقاط ایران است و وظیفه حمایت از مردم ایران را روی دوش خود می‌بیند و تا حد توان برای دستیابی به این هدف تلاش خود را ادامه خواهد داد.»
اخبار مرتبط:
ایران قطر را نقره داغ کرد و صدرنشین شد
ایران قطر را نقره داغ کرد و صدرنشین شد

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف قطر رفت و ۴ بر ۱ پیروز شد.

دلیل واقعی قهرمان نشدن هادی چوپان مشخص شد
دلیل واقعی قهرمان نشدن هادی چوپان مشخص شد

قهرمانی سامسون داودا و نایب قهرمانی هادی چوپان برای دومین سال پیاپی مهم‌ترین رویداد ورزشی ایران در ساعات گذشته بوده است.

زهرا قنبری: با همه محدودیت‌ها، دختر ایرانی همیشه سرش بالاست
زهرا قنبری: با همه محدودیت‌ها، دختر ایرانی همیشه سرش بالاست

مرحله گروهی اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا با یک اتفاق تاریخی و فراموش‌نشدنی برای فوتبال زنان ایران همراه بود؛ صعود خاتون به جمع تیم برتر آسیا. نه در عرصه ملی و نه در عرصه باشگاهی، هیچ‌گاه نماینده‌ای از ایران در آوردگاهی رسمی به جمع ۸ تیم برتر قاره نرسیده بود و ستاره‌های خاتون با هدایت مرضیه جعفری موفق شدند این دستاورد تاریخی را به نام خود بزنند تا بعد از کسب ۱۰ قهرمانی در لیگ برتر و تاریخ‌سازی در این رقابت‌ها، حالا در آوردگاه مسابقات آسیایی توجهات را به سوی خود جلب کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است