کد خبر : 233051
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - 15:50
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

دادستان زاهدان: ۲ شاکی «ابراهیم ریگی» به اتهام قتل در بازداشت هستند

دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

دادستان زاهدان: ۲ شاکی «ابراهیم ریگی» به اتهام قتل در بازداشت هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فرارو نوشت: دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی بیان کرد: شاکیان ابراهیم ریگی به اتهام خیانت در امانت و کلاهبرداری در دادگستری چابهار از وی شکایت و حکم جلب وی را دریافت کرده بودند.

دادستان زاهدان ادامه داد: نیابت قضایی برای بازداشت ابراهیم ریگی به شهرستان زاهدان داده شده بود، اما شاکیان خصوصی به صورت خودسرانه اقدام به دستگیری وی می‌کنند.

وی افزود: شاکیان خصوصی ابراهیم ریگی عصر روز واقعه در مسیر تردد وی کمین کرده و اقدام به تعقیب او می‌کنند.

شمس آبادی ادامه داد: در جریان تعقیب و گریز، ابراهیم ریگی روی زمین می‌افتد و از حال می‌رود، شاکیان او با اورژانس تماس می‌گیرند و اورژانس به محل اعزام می‌شود و طبق اعلام اورژانس، ابراهیم ریگی به علت ایست قلبی فوت کرده است.

دادستان زاهدان گفت: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی بیان کرد: ادعا‌ها در مورد ضرب و شتم ابراهیم ریگی در کلانتری صحت ندارد و در زمان فوت وی ماموران کلانتری در محل حضور نداشته‌اند.

 

اخبار مرتبط:
خبری تازه درباره بازگشت دانشجویان اخراجی حوادث ۱۴۰۱
خبری تازه درباره بازگشت دانشجویان اخراجی حوادث ۱۴۰۱

سعید حبیبا رئیس سازمان امور دانشجویان آخرین وضعیت بازگشت به تحصیل دانشجویان محروم از تحصیل را تشریح کرد.

رئیس پلیس آگاهی کشور: ۱۱ هزار پیام برای سارقان ارسال کرده‌ایم / به آنها گفتیم که می‌دانیم کجایید و چه می‌کنید
رئیس پلیس آگاهی کشور: ۱۱ هزار پیام برای سارقان ارسال کرده‌ایم / به آنها گفتیم که می‌دانیم کجایید و چه می‌کنید

سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی کشور ما دنبال این هستیم که با کمک دستگاه‌ها زودتر از سارقان صحنه سرقت را متوجه شویم کما اینکه این کار را همین الان هم انجام داده و تردد سارقان حرفه‌ای‌ها را رصد می‌کنیم و با این اقدام سرقت منزل ۲۵ درصد کاهش یافته است؛ بدین ترتیب که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱۰۰۰ پیام برای سارقان ارسال کرده‌ایم. در حال حاضر در سرقت‌های مهم مثل منزل فاصله کشف سریع‌تر شده، اما کافی نیست.

مدیری که از مادر دانش‌آموز خواست کلاس تمیز کند، برکنار شد
مدیری که از مادر دانش‌آموز خواست کلاس تمیز کند، برکنار شد

مدیر مدرسه‌ای که به مادر یکی از دانش‌آموزان گفته بود برای دریافت لباس فرم باید کلاس درس را تمیز کند، برکنار و لغو ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است