کد خبر : 238005
انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - 12:45
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

هوشنگ گلمکانی: می‌خواستم به «کیومرث پوراحمد» بگویم دلم می‌خواهد یک شب بخوابم و صبح بیدار نشوم

هوشنگ گلمکانی آخرین مکالمه تلفنی‌اش با کیومرث پوراحمد را روایت کرده است.

هوشنگ گلمکانی: می‌خواستم به «کیومرث پوراحمد» بگویم دلم می‌خواهد یک شب بخوابم و صبح بیدار نشوم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «پایان زیستن» عنوان سرمقاله روزنامه اعتماد به قلم هوشنگ گلمکانی درباره درگذشت کیومرث پوراحمد است که در آن آمده: پریشب تماس گرفت و گفت «فیلم «زیستن» را دیدی؟ فیلم جدید انگلیسی….»

گفتم آره، اتفاقا همین دیشب دیدم.

گفت: «اینو که کوروساوا ساخته بود. از این هم بهتر بود. چرا دوباره؟»

گفتم من هم «زیستن» کوروساوا را خیلی دوست دارم اما از این فیلم هم بدم نیامد.

فردا «زیستن» کوروساوا را نمی‌دانم برای چندمین بار، اما پس از سال‌ها، باز تماشا کردم و دیدم که نه، این فیلم جدید انگلیسی فیلم بدی نیست. چیزهایی هم یادداشت کردم. دیشب می‌خواستم به کیومرث زنگ بزنم و درباره این دو «زیستن» باهاش حرف بزنم. بپرسم تو «زیستن» کوروساوا را آخرین بار کی دیدی؟ بگویم این فیلم جدید انگلیسی به دلم نشست و در مواردی بهتر بود.

حتما دلیلش را می‌پرسید و من دلایلم را می‌گفتم. شاید کلنجار می‌داشتیم و تشویقش می‌کردم فیلم کوروساوا را دوباره ببیند. خستگی غالب شد و با خودم گفتم فرداش زنگ می‌زنم تا به بهانه این فیلم درباره زندگی و مرگ حرف بزنیم، و درباره بحران میان‌سالی و چه بسا سالخوردگی.

می‌خواستم برای چندمین بار به او بگویم دلم می‌خواهد یک شب بخوابم و صبح بیدار نشوم. نمی‌دانستم او شجاع‌تر بوده و خودش اقدام کرده و مثل من منتظر قضا و قدر نمانده است.

همین قدر سهمگین  و به شکل وحشتناکی شجاعانه از سر افسردگی حاصل از ناامیدی

اخبار مرتبط:
چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد
چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد

مصلحی درباره هک بانک‌ها در چند هفته اخیر و پرداخت ۳ میلیون دلار بیت کوین به گروه هکری بیان کرد: مجموعه بانکی که هک در آن رخ داده به علت ضعف امنیت سایبری، باعث شده که از ارتباط‌اش هکر‌ها استفاده کنند و باج‌افزار را به بانک‌های مختلف تزریق کنند. چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد. حالا بعد از چند ماه به جای توضیح آن بانک‌ها و شرکتی که تراکنش‌ها را انجام می‌داد، یک سایت خارجی گزارشی مبنی بر هک شدن این مجموعه‌ها ارائه کرده است. در این گزارش آمده که آن شرکت ۳ میلیون دلار بیت کوین را به هکر‌ها داده‌اند.

آموزش خیاطی به روش گرلاوین
آموزش خیاطی به روش گرلاوین

خیاطی یکی از هنرهای دستی و مهارتی است که از دیرباز در زندگی انسان‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته و همچنان حفظ می‌شود. در دنیای مدرن امروز، با وجود پیشرفت‌های فناوری و تولید انبوه لباس‌ها، خیاطی همچنان به عنوان یک هنر و مهارت ارزشمند شناخته می‌شود. یادگیری خیاطی نه تنها به فرد امکان می‌دهد تا لباس‌های دلخواه خود را طراحی و دوخته، بلکه به عنوان یک منبع درآمدی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از روش‌های نوین و موثر در آموزش خیاطی، روش گرلاوین است که با رویکردی منظم و کارآمد، فرآیند یادگیری خیاطی را برای مبتدیان و حتی افراد با تجربه تسهیل می‌کند. در این مقاله، به بررسی روش گرلاوین در آموزش خیاطی پرداخته و مزایا، مراحل و نکات کلیدی این روش را بررسی خواهیم کرد.

کسبینو: خرید بدون واسطه با قیمت دولتی
کسبینو: خرید بدون واسطه با قیمت دولتی

در دنیای امروز، روش‌های سنتی خرید به‌سرعت جای خود را به راهکارهای نوین و هوشمندانه می‌دهند. پیشرفت فناوری و ظهور پلتفرم‌های خرید آنلاین، تحولی چشمگیر در نحوه خرید و فروش کالاها ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است