کد خبر : 240705
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - 21:19
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

دستگاه‌های فرهنگی بدون تعارف به واقعیت‌های اجتماع بپردازند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در شرایط فرهنگی امروز باید دستگاه‌های فرهنگی بدون تعارف به واقعیت‌های اجتماعی بپردازند تا در فتنه‌های دشمن گرفتار نشویم.

دستگاه‌های فرهنگی بدون تعارف به واقعیت‌های اجتماع بپردازند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا جان‌نثاری ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاندار اصفهان، رئیس کل دادگستری استان و سایر اعضا برگزار شد، بیان کرد: همگان استان اصفهان را با تمدن و فرهنگ اصیل آن می‌شناسند.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به علمای گرانقدر و شهیدان دفاع مقدس استان، ادامه داد: اصفهان همواره در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اسلامی در کشور سرآمد بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در کنار فرهنگ غنی خانوادگی، هنر و اصالتی که در استان وجود دارد آسیب‌های اجتماعی عمیقی مردم استان را تهدید می‌کند.

جان‌نثاری عنوان کرد: در شرایط فرهنگی امروز بایستی دستگاه‌های فرهنگی بدون تعارف به واقعیت‌های اجتماعی بپردازند تا در فتنه‌های بی‌شمار و خطرناک دشمن گرفتار نشویم و این مهم تنها با انسجام فرهنگی محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مجمع الجزایر فرهنگی را متحد و هماهنگ کنیم می‌توانیم با انسجام منظمی موضوعات فرهنگی را ساماندهی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کشور ما نیازمند «مهندسی فرهنگی» است تا موضوعات فرهنگی به یک قرارگاه منسجم تبدیل و با فرماندهی مشخص نقشه‌های دشمن آشکار و خنثی شود.

جان‌نثاری تأکید کرد: تنها با انسجام و همبستگی می‌توانیم فرهنگ اصیل ایرانی_اسلامی را برای نسل آینده حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما بارها در شرایط و رویدادهای مختلف از جمله ۲۲ بهمن ماه، روز قدس و … با حضور حماسی و پرشور خود جواب دندان‌شکنی به دشمن داده‌اند لذا در برابر حضور پرشور مردم در بزنگاه‌های مختلف، وظیفه ما نگاه و توجه ویژه به موضوعات فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: با توجه به فرهنگ غنی در استان، دشمن به خوبی می‌داند که اگر فرهنگ را در اصفهان کم‌رنگ و خدشه‌دار کند در سایر نقاط کشور با آسودگی بیشتری می‌تواند فتنه‌انگیزی کند.

اخبار مرتبط:
ساعات خدماتدهی اتوبوسرانی و متروی اصفهان تغییر کرد
ساعات خدماتدهی اتوبوسرانی و متروی اصفهان تغییر کرد

اصفهان- ساعات فعالیت شرکت اتوبوسرانی و مترو در اصفهان از امروز همزمان با بازگشت ساعات کار ادارات به روال قبل، تغییر یافت.

اصفهان خنک‌تر می‌شود
اصفهان خنک‌تر می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از خنک‌تر شدن هوای استان و کاهش کمینه‌های دمایی بین یک تا ۲ درجه سلسیوس طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.

گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد

بخشدارانارک گفت: ریزش مجدد کوه منجر به مسدود شده گردنه زنجیرگاه در بخش انارک نائین شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است