کد خبر : 240763
انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ - 10:47
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تحویل منزل تک‌واحدی به مردم اردستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مقرر شد زمین‌هایی که از گذشته برای شهرستان اردستان اختصاص پیدا کرده بود، در قالب منزل تک‌واحدی به مردم تحویل داده شود.

تحویل منزل تک‌واحدی به مردم اردستان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا قاری‌قرآن در جلسه شورای مسکن اردستان، اظهار داشت: مسائل مربوط به پروژه نهضت ملی و گرفتن تصمیمات در ارتباط با مباحث آینده این پروژه در جلسه شورای مسکن شهرستان اردستان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، بحث و بررسی شد.

به نوشته مهر؛ وی افزود: مقرر شد زمین‌هایی که از گذشته برای شهرستان اردستان اختصاص پیدا کرده بود، در قالب منزل تک‌واحدی به مردم تحویل داده شود و از بخش‌هایی از پروژه که تحت عنوان فاز یک از سال گذشته شروع شده بود، بازدید انجام دادیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به الحاق ۳۹ هکتار زمین برای اردستان و ابلاغ آن طی یک ماه آینده، تصریح کرد: در خصوص واگذاری زمین در شهر زواره به الحاق زمبن نیاز داریم که انشالله طی دو ماه آینده مسائل اداری مربوط به الحاق انجام شود و به شهرستان اعلام کنیم همچنین در مهاباد نیز روند واگذاری به مردم و تخصیص پروژه طی دو هفته آینده بوسیله قرعه‌کشی توسط شهرستان انجام می‌شود.

قاری‌قرآن با بیان اینکه برنامه‌ریزی در ساخت و ساز پروژه و در تمام نقاط به‌صورت مرتب باید انجام شود، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم مردم شهرستان در راستای این موضوع باعث می‌شود نتیجه مطلوب حاصل شود همچنین اگر فرد متقاضی تعهدات خود را مدت معین انجام ندهد زمین برگشت خورده و به متقاضی دیگر داده می‌شود.

وی تاکید کرد: بیش از دو هزار هکتار الحاق کلی برای شهرهای مختلف در کل استان اصفهان وجود دارد که الحاق برای حدود ۹۶۰ هکتار زمین انجام و به شهرها ابلاغ شده است همچنین مقدار زمین‌های در مسیر کارهای کارشناسی حدود ۵۰۰ هکتار می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان بیان کرد: ۵۰۰ هکتار زمین مازاد بر ظرفیت شهر اصفهان داریم که این موضوع به‌عنوان یک شهر جدید برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم بعد از گذراندن مراحل تصویب، ابلاغ آن انجام شود.

قاری‌قرآن تصریح کرد: ۴۲۲ هزار متقاضی در استان وجود دارند که از این تعداد، بالغ بر ۱۴۰ هزار متقاضی مؤثر بوده و حائز شرایط شدند.

اخبار مرتبط:
ساعات خدماتدهی اتوبوسرانی و متروی اصفهان تغییر کرد
ساعات خدماتدهی اتوبوسرانی و متروی اصفهان تغییر کرد

اصفهان- ساعات فعالیت شرکت اتوبوسرانی و مترو در اصفهان از امروز همزمان با بازگشت ساعات کار ادارات به روال قبل، تغییر یافت.

اصفهان خنک‌تر می‌شود
اصفهان خنک‌تر می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از خنک‌تر شدن هوای استان و کاهش کمینه‌های دمایی بین یک تا ۲ درجه سلسیوس طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.

گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد

بخشدارانارک گفت: ریزش مجدد کوه منجر به مسدود شده گردنه زنجیرگاه در بخش انارک نائین شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است