کد خبر : 266060
انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ - 06:57
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفها خبرداد؛

بارش پراکنده در جنوب و غرب اصفهان/ هوا سرد می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار و احتمال رگبار و رعد و برق در نواحی جنوب غرب استان خبرداد.

بارش پراکنده در جنوب و غرب اصفهان/ هوا سرد می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مینا معتمدی اظهار داشت: فردا جمعه با گذر موج ناپایدار، به تدریج افزایش ابر و وزش باد شدید را در استان انتظار داریم که در مناطق شرقی گاهی همراه با گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان طی امروز وجود دارد و از روز جمعه مجدد جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در بیشتر مناطق طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

معتمدی اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

اخبار مرتبط:
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد

بخشدارانارک گفت: ریزش مجدد کوه منجر به مسدود شده گردنه زنجیرگاه در بخش انارک نائین شد.

عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد
عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اجرای «طراحی، ساخت و نصب تابلوهای معرفی محورهای تاریخی اصفهان» با هدف تسهیل گردشگری در این کلانشهر خبر داد.

با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد
با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ورودی به کویر مرنجاب برای گردشگران گفت: با اجرای طرح های تشویقی و ساماندهی جاده خاکی کویر، منطقه مرنجاب بیش از پیش رونق می گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است