کد خبر : 267585
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - 11:45
چاپ

شرکت فولاد اکسین، برترین فولادساز خوزستانی در سال ۱۴۰۲

-

شرکت فولاد اکسین، برترین فولادساز خوزستانی در سال ۱۴۰۲

جایگاه نخست تولید فولاد میان فولادسازان خوزستانی در سال ۱۴۰۲ به اکسین رسید.

در بررسی عملکرد تولیدکنندگان زنجیره فولاد در کشور، تولید ۱۶ شرکت فولادی مورد بررسی قرار گرفت که در میان شرکت فولاد اکسین خوزستان برترین شرکت در میان تولیدکنندگان خوزستانی فولاد در کشور بود.

در این زمینه براساس آمارهای ارائه شده، شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲، پیشتاز رشد تولید در میان شرکت‌های فولادی خوزستان بوده و تولیدات این شرکت از همه شرکت‌های فولادی استان خوزستان بیشتر بوده است.

شرکت فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲ براساس آمارهای ارائه شده توانست با رشد تولید ۱۵ درصدی جایگاه نخست را میان فولادسازان خوزستان در بحث رشد تولید و عملکرد تولید از آن خود کند.

نکته‌ بسیار حائز اهمیت در این خصوص این است که فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری به ثبات نسبی در بخش تولید رسیده و با رشد مثبتی که داشته زمینه را برای جهش تولید در این شرکت محقق کرده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با عملکرد خود در دو ماهه ابتدایی امسال نیز تاکنون نشان داده که همین مسیر رو به جلو و رشد تولیدات به منظور ثبت رکوردهای تولیدی در این شرکت ادامه دارد و کارگران و تیم مدیریت این مجموعه به دنبال تحقق شعار رهبری در بحث جهش تولید هستند؛ شعاری که تاکنون نیز به‌خوبی در این شرکت محقق شده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال جهش تولید توانسته است با عملکردی خیره کننده رکوردهای تولیدی بی‌نظیری را به ثبت برساند.

شرکت فولاد اُکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولیدکننده ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته می‌شود.

اخبار مرتبط:
چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد
چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد

مصلحی درباره هک بانک‌ها در چند هفته اخیر و پرداخت ۳ میلیون دلار بیت کوین به گروه هکری بیان کرد: مجموعه بانکی که هک در آن رخ داده به علت ضعف امنیت سایبری، باعث شده که از ارتباط‌اش هکر‌ها استفاده کنند و باج‌افزار را به بانک‌های مختلف تزریق کنند. چند ماه قبل برخی از بانک‌ها از کار افتادند، اما خبری از آن منتشر نشد. حالا بعد از چند ماه به جای توضیح آن بانک‌ها و شرکتی که تراکنش‌ها را انجام می‌داد، یک سایت خارجی گزارشی مبنی بر هک شدن این مجموعه‌ها ارائه کرده است. در این گزارش آمده که آن شرکت ۳ میلیون دلار بیت کوین را به هکر‌ها داده‌اند.

آموزش خیاطی به روش گرلاوین
آموزش خیاطی به روش گرلاوین

خیاطی یکی از هنرهای دستی و مهارتی است که از دیرباز در زندگی انسان‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته و همچنان حفظ می‌شود. در دنیای مدرن امروز، با وجود پیشرفت‌های فناوری و تولید انبوه لباس‌ها، خیاطی همچنان به عنوان یک هنر و مهارت ارزشمند شناخته می‌شود. یادگیری خیاطی نه تنها به فرد امکان می‌دهد تا لباس‌های دلخواه خود را طراحی و دوخته، بلکه به عنوان یک منبع درآمدی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از روش‌های نوین و موثر در آموزش خیاطی، روش گرلاوین است که با رویکردی منظم و کارآمد، فرآیند یادگیری خیاطی را برای مبتدیان و حتی افراد با تجربه تسهیل می‌کند. در این مقاله، به بررسی روش گرلاوین در آموزش خیاطی پرداخته و مزایا، مراحل و نکات کلیدی این روش را بررسی خواهیم کرد.

کسبینو: خرید بدون واسطه با قیمت دولتی
کسبینو: خرید بدون واسطه با قیمت دولتی

در دنیای امروز، روش‌های سنتی خرید به‌سرعت جای خود را به راهکارهای نوین و هوشمندانه می‌دهند. پیشرفت فناوری و ظهور پلتفرم‌های خرید آنلاین، تحولی چشمگیر در نحوه خرید و فروش کالاها ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است