کد خبر : 270930
انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - 07:48
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

هوای اصفهان گرم می‌شود/ نفوذ سامانه بارشی از روز دوشنبه

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش بیشینه دمای استان خبرداد.

هوای اصفهان گرم می‌شود/ نفوذ سامانه بارشی از روز دوشنبه

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آسیه آقایی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه سلسیوس افزایش دارد، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به نوشته مهر؛ وی اضافه کرد: مهاباد از توابع شهرستان اردستان با بیشینه دمای ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی پایدار بر روی استان تا سه روز آینده حاکم است، ادامه داد: آسمان بیشتر مناطق استان طی این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و در مناطق مرکزی از فردا غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای عموم شهروندان دور از انتظار نیست.

آقایی خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه ۲۹ آبان، نفوذ سامانه ناپایدار به استان منجر به افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارندگی در بیش‌تر مناطق اصفهان خواهد شد.

اخبار مرتبط:
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است
ترمیم آسفالت آزادراه کاشان _ اصفهان نیازمند بودجه هفت هزار میلیارد ریالی است

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه‌های اصفهان گفت: افزون بر ۲۵ درصد آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان بهسازی و در بیشتر نقاط حادثه‌خیز آن جداگر میانی(نیوجرسی) نصب شده ولی فقط ترمیم روکش آسفالت آن نیازمند هفت هزار میلیارد ریال بودجه است.

پیشرفت ۲۳ درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان
پیشرفت ۲۳ درصدی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تأمین ۱۳۷ سایت آماده سازی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ هکتار برای ۱۲۳ هزار واحد، گفت: پیشرفت فیزیکی طراحی و اجرای این طرح‌ها حدود ۲۳ درصد است.

هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان
هشدار؛ کاهش شدید همه گروه‌های خونی در استان اصفهان

مدیرکل انتقال خون اصفهان گفت: با کاهش شدید همه گروه‌های خونی بخصوص گروه‌های منفی روبرو شده‌ایم و از اهداکنندگان دعوت می کنیم در اولین فرصت به یکی از مراکز اهدای خون استان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است