کد خبر : 273889
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ - 10:34
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

آخرین وضعیت جوی کشور اعلام شد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، گفت: شنبه (۱۸ آذر) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب و نیز در گیلان و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بارش باران، در برخی مناطق رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

آخرین وضعیت جوی کشور اعلام شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایلنا نوشت: صادق ضیاییان با اشاره به وضعیت جوی استان‌های کشور، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز پنجشنبه (۱۶ آذر) در دامنه‌های جنوبی البرز بتدریج با وزش باد از غلظت آلاینده‌های جوی کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی نقاط شمال غرب، غرب و غرب سواحل خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: جمعه (۱۷ آذر) بارش در گیلان و غرب مازندران رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه (۱۸ آذر) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب و نیز در گیلان و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بارش باران، در برخی مناطق رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان تصریح کرد: یکشنبه (۱۹ آذر) در برخی مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش رخ می‌دهد. دوشنبه (۲۰ آذر) در سواحل خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش پیش‌بینی و در بقیه مناطق کشور جوی آرام برقرار می‌شود. امروز سواحل گیلان و اواخر وقت جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۷ آذرماه) کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد و در ‌ روز شنبه (۱۸ آذر) قسمتی ابری گاهی وزش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷- و ۸- درجه سانتی‌گراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

اخبار مرتبط:
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است  و همه چیز یادش است
مجری شبکه خبر: مادر علی انصاریان را سالم با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم / دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته / گفت حافظ قرآن است و همه چیز یادش است

المیرا شریفی‌مقدم مجری با انتشار عکسی نوشت: مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید‌. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور و همه چیز یادش است.

دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند
دفاع روزنامه اصولگرا از سفر یک مداح به تایلند

در ایران برای تبلیغ اسلام اقداماتی انجام می‌شود. در کنار حضور روحانیون شیعه در مراکز اسلامی و برپایی مناسک مذهبی شیعیان در کشورهای مختلف، چند سالی می‌شود که مداحان معروف به برخی کشورها سفر می‌کنند. امسال اما سفر یکی از مداحان به یکی از این کشورها، واکنش‌های رسانه‌ای زیادی به همراه داشت.

مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند
مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی مدعی شد: مجلس به موضوع مرگ میرموسوی و دیگر متهمان در بازداشتگاه ها ورود پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است