کد خبر : 274139
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ - 18:57
دسته‌بندی : اقتصادی، برگزیده ها
چاپ

مرغ ۱۰۰ هزار تومانی شد

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف با بیان اینکه درباره کمبود عرضه و گران فروشی مرغ در کشتارگاه به وزیر جهاد کشاورزی نامه نوشتیم گفت: میانگین قیمت مرغ در تهران به ۹۵ هزار تومان و در کشور به ۸۸ هزار تومان افزایش یافته است.

مرغ ۱۰۰ هزار تومانی شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایلنا نوشت: بهنام نیک‌منش، معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران اظهار داشت: قیمت مرغ خیلی بالا رفته، بر همین اساس نامه به وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده است که اقدامات لازم برای تامین و فروش با نرخ مصوب در مرغداری های رعایت شود.

وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده قیمت هر کیلوگرم مرغ در سطح خرده فروشی‌های تهران ۹۵ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان و قیمت متوسط در کشور ۸۸ تا ۹۲ هزار تومان است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران ادامه داد: دلیل این افزایش قیمت در خرده فروشی کمبود عرضه مرغ در بازار و بالا رفتن قیمت مرغ در کشتارگاه‌ها و مرغ  زنده در مرغداری است.

 وی با بیان اینکه سود فروش مرغ در خرده فروشی‌ها پایین‌تر از نرخ مجاز ۱۰ درصدی است، تصریح کرد: خرده فروشان در تهران نیز هر کیلوگرم مرغ را به قیمت ۹۰ تا ۹۲ هزار تومان دریافت می‌کنند و در محدوده ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسانند.

اخبار مرتبط:
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم

مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه آزاد اسلامی قم،گفت: من باور دارم به جای اینکه پرونده استادان مورد بررسی قرار بگیرد، امروز درخواست استادان، جامعه علمی و مردم آن است که چرا بعضی از دانشگاه‌ها بدون مجوز و بدون در نظر داشتن قوانین مورد نظر استادان را اخراج می‌کنند؟

رییس جدید بورس سه‌شنبه معرفی می‌شود
رییس جدید بورس سه‌شنبه معرفی می‌شود

شورای عالی بورس مقرر کرد، رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته برگزیده و معرفی شود.

آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید
آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید

فیاض زاهد و محمد مهاجری نوشتند: وفاق به معنای بی‌رنگی نیست. پزشکیان برای نیل به یک نقطه تعادل در ابتدا باید از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کند. در غیر این صورت نه مخالفان را با خود همراه خواهد کرد و نه در بین خودی‌ها جایگاه قدرتمندی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است