کد خبر : 277882
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ - 05:03
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

خط انتقال شبکه فاضلاب گرگاب تکمیل شد

مدیرعامل آبفای استان اصفهان از اجرای ۱۰۰ درصدی خط انتقال شبکه فاضلاب گرگاب در سال جاری خبر داد.

خط انتقال شبکه فاضلاب گرگاب تکمیل شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین اکبریان اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر تکمیل ۱۰۰ درصدی خط انتقال، ۸۰ درصد شبکه داخلی فاضلاب شهر گرگاب نیز اجرا شده است که با تأمین اعتبارات کافی اجرای مابقی تأسیسات این شبکه عملیاتی می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی به احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب در گرگاب اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برای برخورداری مردم شهر گرگاب از خدمات شبکه فاضلاب، نیاز است ایستگاه پمپاژ در این منطقه در مدار بهره برداری قرار گیرد، طی سال گذشته مجوزهای قانونی لازم برای اجرای این پروژه اخذ شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون عملیات اجرای ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار دارد، گفت: از تیر ماه سال جاری با تأمین اعتبار پروژه و انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ آغاز شد و درصورت تزریق اعتبارات در موعد مقرر، تا پایان سال ۱۴۰۳ پروژه تکمیل خواهد شد.

اکبریان افزود: با تکمیل تأسیسات فاضلاب در شهر گرگاب حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت این شهر می‌توانند با نصب انشعابات فاضلاب از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شوند.

اخبار مرتبط:
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد

بخشدارانارک گفت: ریزش مجدد کوه منجر به مسدود شده گردنه زنجیرگاه در بخش انارک نائین شد.

عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد
عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اجرای «طراحی، ساخت و نصب تابلوهای معرفی محورهای تاریخی اصفهان» با هدف تسهیل گردشگری در این کلانشهر خبر داد.

با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد
با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ورودی به کویر مرنجاب برای گردشگران گفت: با اجرای طرح های تشویقی و ساماندهی جاده خاکی کویر، منطقه مرنجاب بیش از پیش رونق می گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است