کد خبر : 284511
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - 12:40
دسته‌بندی : بین الملل
چاپ

هشدار حوثی‌ها به اتحادیه اروپا: با آتش بازی نکنید

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن بامداد سه‌شنبه در واکنش به آغاز مأموریت دریایی اتحادیه اروپا در دریای سرخ خطاب به این کشورها گفت که با آتش بازی نکنند.

هشدار حوثی‌ها به اتحادیه اروپا: با آتش بازی نکنید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن بامداد سه‌شنبه در واکنش به آغاز مأموریت دریایی اتحادیه اروپا در دریای سرخ خطاب به این کشورها گفت که با آتش بازی نکنند.

محمدعلی الحوثی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: با آتش بازی نکنید و از انگلیس عبرت بگیرید. نیازی به حمایت از شیطان آمریکایی برای محافظت از (رژیم) اسرائیل ندارید که بتواند بدون مزاحمت مردم غزه را نابود کند.

وی افزود: ناوبری بین المللی ایمن است. حضور شما نظامی شدن دریا را افزایش داده است، ناوبری بین المللی را هدف قرار می‌دهد و زنجیره تامین مواد غذایی برای فروشگاه‌های کشورهایتان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از آغاز ماموریت دریایی این اتحادیه در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» خبر داد و تاکید کرد که هدف از این عملیات فقط دفاعی خواهد بود.

اخبار مرتبط:
حماس: هر ۶ اسیر اسرائیلی در بمباران‌های نوار غزه کشته شدند
حماس: هر ۶ اسیر اسرائیلی در بمباران‌های نوار غزه کشته شدند

جنبش حماس امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای به پیدا شدن اجساد اسرای اسرائیلی در نوار غزه و اظهارات جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در این خصوص واکنش نشان داد. جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که اسرای اسرائیلی که ارتش اسرائیل اجساد آن‌ها را یافته است، همگی در اثر بمباران صهیونیست‌ها کشته شدند.

یک بالگرد ارتش روسیه با ۲۲ سرنشین مفقود شد
یک بالگرد ارتش روسیه با ۲۲ سرنشین مفقود شد

منابع روس از مفقود شدن یک بالگرد ارتش در شرق دور روسیه خبر می‌دهند.

اوکراین از مغولستان خواست پوتین را دستگیر کند
اوکراین از مغولستان خواست پوتین را دستگیر کند

اوکراین از مغولستان بعنوان عضو دیوان بین‌المللی کیفری خواست رییس جمهور روسیه را بازداشت کند. کرملین گفت نگران نیست که مغولستان علیرغم عضویت در دادگاه کیفری بین المللی (ICC) که حکمی برای رهبر روسیه صادر کرده او را دستگیر کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است