کد خبر : 285118
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - 18:02
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

حمایت مجمع وزیران ادوار از ظریف/ قوه قضاییه نسبت به اتهامات ناروا علیه ظریف اقدام کند

در این بیانیه آمده است: ای کاش جریان رادیکال و مدعیان انقلابی حداقل به تعابیر رهبری معظم انقلاب در مورد ایشان دال بر؛ «امین، غیور، شجاع و متدین خستگی‌ناپذیر باوجدان و با احساس مسوولیت» توجه می‌کردند که تاکنون برای کمتر شخصیتی چنین تعابیری را استفاده نموده‌اند

حمایت مجمع وزیران ادوار از ظریف/ قوه قضاییه نسبت به اتهامات ناروا علیه ظریف اقدام کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مجمع وزیران ادوار از رئیس قوه قضائیه خواست نسبت به اتهامات علیه ظریف اقدام کند.

بیانیه مجمع وزیران ادوار در پاسخ به هتاکی و تهمت به محمدجواد ظریف بدین شرح است: «در شرایطی که جامعه در مقابل انبوهی از چالش‌ها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و خصوصا برای مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده، ملت نیازمند وفاق، انسجام و همدلی می‌باشد. متأسفانه شاهد تهاجم و تخریب ناجوانمردانه و غیراخلاقی به یکی از فرزندان صدیق ملت، جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف می‌باشیم.‌ای کاش جریان رادیکال و مدعیان انقلابی حداقل به تعابیر رهبری معظم انقلاب در مورد ایشان دال بر؛ «امین، غیور، شجاع و متدین خستگی‌ناپذیر باوجدان و با احساس مسوولیت» توجه می‌کردند که تاکنون برای کمتر شخصیتی چنین تعابیری را استفاده نموده‌اند. ملت به یاد دارد که در جریان مذاکرات هسته‌ای ایشان با دفاع از منافع ملی توانستند تهدید دشمنان را خنثی نموده و با عملکرد خوب خود باعث انفعال دشمنان گردید. در جریان تهاجم رژیم کودک‌کش اسراییل به غزه با تمام ظرفیت در راستای افشای جنایات رژیم صهیونیستی در صحنه حاضر و، چون خاری در چشم آن رژیم منحوس ظاهر شد. مجمع وزیران ادوار ضمن محکومیت این رفتار غیر اخلاقی از ریاست محترم قوه قضاییه انتظار دارد در مقابل این تفکر خطرناک و اتهامات ناروا و ناحق وارده به آقای دکتر ظریف اقدام لازم به عمل آورند.»

مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی ایران

یکم اسفند ماه سال یکهزار و چهارصد و دو

اخبار مرتبط:
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم

مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه آزاد اسلامی قم،گفت: من باور دارم به جای اینکه پرونده استادان مورد بررسی قرار بگیرد، امروز درخواست استادان، جامعه علمی و مردم آن است که چرا بعضی از دانشگاه‌ها بدون مجوز و بدون در نظر داشتن قوانین مورد نظر استادان را اخراج می‌کنند؟

آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید
آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید

فیاض زاهد و محمد مهاجری نوشتند: وفاق به معنای بی‌رنگی نیست. پزشکیان برای نیل به یک نقطه تعادل در ابتدا باید از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کند. در غیر این صورت نه مخالفان را با خود همراه خواهد کرد و نه در بین خودی‌ها جایگاه قدرتمندی خواهد داشت.

یک سوم خانوارهای ایرانی در فقر مطلق به سر می‌برند!
یک سوم خانوارهای ایرانی در فقر مطلق به سر می‌برند!

روزنامه هم میهن نوشت که یک سوم خانواده‌های ایرانی با در فقر مطلق به سر می‌برند!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است