کد خبر : 290112
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - 22:01
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تا دوم فروردین؛

۶۵ هزار مسافر در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند

رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اسکان بیش از ۶۵ هزار مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش خبرداد.

۶۵ هزار مسافر در مراکز رفاهی آموزش و پرورش اصفهان اسکان یافتند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهدی منتجب اظهار داشت: با آغاز پذیرش نوروزی مسافران فرهنگی اصفهان از ۲۶ اسفند تا امروز دوم فروردین ۱۴۰۳، میزبان بیش از ۶۵ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم که تنها شب گذشته، بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اسکان داده شدند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: اوج پذیرش و اسکان مسافر نوروزی در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان شب گذشته در چهارراه ورزشگاه واقع در خیابان نگارستان نصف جهان بوده است.

منتجب خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، یک ستاد اسکان مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش و ۶ ستاد در نواحی و مناطق شهر اصفهان و در مجموع ۴۲ ستاد در سراسر استان فعال است.

منتجب اضافه کرد: با توجه به اینکه عید نورز امسال با ماه رمضان همزمان شده است از مسافران درخواست می‌شود منزلت و کرامت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند ضمن اینکه در مدت پذیرش مسافران، طبخ غذا در مراکز رفاهی دارای آشپزخانه انجام می‌شود و فرهنگیان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌ها در این فضاها پذیرایی شوند.

اخبار مرتبط:
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد
گردنه زنجیرگاه دوباره مسدود شد

بخشدارانارک گفت: ریزش مجدد کوه منجر به مسدود شده گردنه زنجیرگاه در بخش انارک نائین شد.

عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد
عملیات «خواناسازی بافت تاریخی» اصفهان آغاز شد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از اجرای «طراحی، ساخت و نصب تابلوهای معرفی محورهای تاریخی اصفهان» با هدف تسهیل گردشگری در این کلانشهر خبر داد.

با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد
با اجرای طرح های ساماندهی، کویر مرنجاب رونق می گیرد

مدیر اجرایی طرح صیانت فرهنگی اجتماعی مناطق گردشگری آران و بیدگل با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی ورودی به کویر مرنجاب برای گردشگران گفت: با اجرای طرح های تشویقی و ساماندهی جاده خاکی کویر، منطقه مرنجاب بیش از پیش رونق می گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است