کد خبر : 292693
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - 17:51
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

دختر و همسر عابدزاده به خاطر کشف حجاب بازداشت شدند

خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل کشف حجاب در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفته و سپس بازداشت شدند.

دختر و همسر عابدزاده به خاطر کشف حجاب بازداشت شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: یک منبع آگاه جزئیات ماجرای بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده در طرح عفاف و حجاب را بیان کرد. همسر و دختر احمدرضا عابدزاده دروازه بان پیشکسوت فوتبال که دقایقی پیش در طرح عفاف و حجاب بازداشت شده بود، آزاد شدند.

یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل کشف حجاب در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند اما بررسی های خبرنگار ما حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.

طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شده و با بدحجابی برخورد قانونی خواهد شد.

اخبار مرتبط:
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم
مهدی مطهرنیا: با یک تلفن از دانشگاه آزاد قم اخراج شدم

مهدی مطهرنیا، استاد دانشگاه آزاد اسلامی قم،گفت: من باور دارم به جای اینکه پرونده استادان مورد بررسی قرار بگیرد، امروز درخواست استادان، جامعه علمی و مردم آن است که چرا بعضی از دانشگاه‌ها بدون مجوز و بدون در نظر داشتن قوانین مورد نظر استادان را اخراج می‌کنند؟

آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید
آقای پزشکیان از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کنید

فیاض زاهد و محمد مهاجری نوشتند: وفاق به معنای بی‌رنگی نیست. پزشکیان برای نیل به یک نقطه تعادل در ابتدا باید از خاستگاه و شناسنامه سیاسی خود مراقبت کند. در غیر این صورت نه مخالفان را با خود همراه خواهد کرد و نه در بین خودی‌ها جایگاه قدرتمندی خواهد داشت.

یک سوم خانوارهای ایرانی در فقر مطلق به سر می‌برند!
یک سوم خانوارهای ایرانی در فقر مطلق به سر می‌برند!

روزنامه هم میهن نوشت که یک سوم خانواده‌های ایرانی با در فقر مطلق به سر می‌برند!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است