کد خبر : 300525
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ - 15:39
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

کنایه سنگین رئیس پیشین فدارسیون فوتبال به زاکانی / دادکان: کسی که در پارک‌ها مسجد می‌سازد فهمیده که نمایش سکوی پرش است / مردم شما را نمی‌خواهند

رئیس اسبف فدراسیون فوتبال گفت: مردم ما را نمی‌خواهند، شما را نمی‌خواهند. نه منظورم شهردار باشد، شورای شهرش، بالاتر از آن، مسئولان دیگر را. شما هر اقدامی بخواهی بکنید، به قول یکی از روحانی‌ها در تلویزیون داشت می‌گفت، می‌گفت ما اگر راست هم بگوییم، کسی قبول نمی‌کند؛ هرچه ما بگوییم، برعکس می‌کنند. خب عملکردش است، کارِت است.

کنایه سنگین رئیس پیشین فدارسیون فوتبال به زاکانی / دادکان: کسی که در پارک‌ها مسجد می‌سازد فهمیده که نمایش سکوی پرش است / مردم شما را نمی‌خواهند

به گزارش سایت خبری مدارا, دیدبان نوشت محمد دادکان در واکنش به حواشی بوجود آمده پیرامون ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: مثلا می خواهند یک مسجد در قیطریه بسازند. مردم کارزار درست کردند که این شهردار توانایی‌ها را ندارد، استعفا بدهد و برود. من اصلا نمی‌گویم استعفا بدهد یا ندهد، می‌خواهم این سوال را بپرسم. به قول خودتان ۷۰ هزار مسجد در سرتاسر کشور است، درب ۶۰ درصد از مسجدها تعطیل است، ۴۰ درصد؛ خودتان دارید می‌گویید، من نمی‌گویم، باز است. با داشتن این همه مسجد، می‌خواهید بروید و مسجد بسازید. چرا تبعیض قائل می‌شوی، چرا مردم را جلوی خودت می‌گذاری؟ شما بگو در پارک قیطریه، موقوفه آن ورثه هستند، ما می‌خواهیم یک کلینیک بسازیم، یک مرکز پزشکی بسازیم؛ مردم استقبال می‌کنند، پول می‌دهند؛ من‌جمله خود من و اطرافیانم. شما نمایش و شو می‌خواهی بدهی که آن‌جا می‌خواهند مسجد بسازند؟ مسجد را جلوی خودت می‌گذاری؟ جلوی مملکت می‌گذارید؟ این همه مسجد داری. همه این‌ها نمایش است، شو است برای آینده که من جایگاه بیشتری را می‌خواهم در آینده بگیرم، ترفیع من به خاطر این کارها است که جلوی مردم بایستم، تبعیض قائل شوم، فساد بکنم، دروغ بگویم. همه دیگر این جایگاه‌ها را برای پرش فهمیده‌اند.

آقا اگر من این حرف‌ها را دارم می‌زنم، ضددین است؟ ضد خدا و پیغمبر است؟ هرچه آدم که توانایی ندارد، فقط نمایش و فیلم. خدا بیامرزد آقای کافی را، الان نوارش در تلفن من است. سال ۱۳۵۲-۱۳۵۱؛ ۵۱ سال پیش دارد در نوارش می‌گوید ما نمایشی از دین داریم. تازه آن موقع، به روحایت و بچه‌ مسلمان‌ها می‌گوید. می‌گوید ما نمایشی از دین داریم. خود ما رعایت می‌کنیم؟ خودش را اول از همه می‌گوید؛ در نوارش. چه موقع؟ پنج، شش سال مانده به انقلاب. الان بیاید و ببیند، گوشش صدا کند. چون این‌ها فقط نمایشی از دین است. که چی؟ همه شده شو و نمایش. این همه مسجد داریم، برو آن‌ها را بازسازی کن، برو جوان‌ها را جذب کن. آن‌ها که واقعا استفاده نمی‌شود، از آن‌ها کاربری جدیدی بگیر، بعد هم چون که شما هستی، مردم استقبال نمی‌کنند. شما همین ساختن مسجد را بسپار به من و همین سلبریتی‌های هنرمندان و هنرپیشه‌ها و ببین مردم می‌آیند پول می‌دهند یا نه. مردم ما را نمی‌خواهند، شما را نمی‌خواهند. نه منظورم شهردار باشد، شورای شهرش، بالاتر از آن، مسئولان دیگر را. شما هر اقدامی بخواهی بکنید، به قول یکی از روحانی‌ها در تلویزیون داشت می‌گفت، می‌گفت ما اگر راست هم بگوییم، کسی قبول نمی‌کند؛ هرچه ما بگوییم، برعکس می‌کنند. خب عملکردش است، کارِت است.

اخبار مرتبط:
نکونام به دادسرا احضار شد
نکونام به دادسرا احضار شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال به دادسرا احضار شد.

گزینه بلغاری مربیگری استقلال در راه تهران است
گزینه بلغاری مربیگری استقلال در راه تهران است

گزینه هدایت استقلال به زودی وارد تهران خواهد شد.

محمد فنایی: این VAR نیست ویدیو چک است/ فساد در فوتبال باعث شده مردم از فوتبال لذت نبرند
محمد فنایی: این VAR نیست ویدیو چک است/ فساد در فوتبال باعث شده مردم از فوتبال لذت نبرند

داور حاضر در فینال جام جهانی در مورد شرایط داوری و وضعیت VAR در فوتبال ایران انتقادات تندی را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است