کد خبر : 300971
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - 21:42
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

جو اصفهان بعدازظهرها ناپایدار می‌شود / افزایش ۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت:جو اصفهان تا پایان هفته جاری در ساعات بعدازظهر ناپایدار می‌شود و شاهد افزایش ابر، گرد و خاک و در برخی از مناطق بارش‌های رگباری خواهیم بود.

جو اصفهان بعدازظهرها ناپایدار می‌شود / افزایش ۲ درجه‌ای دما

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مینا معتمدی با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا آخر هفته جاری اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر عبور متناوب امواج ناپایدار در ساعات بعد از ظهر و عصر از سطح استان اصفهان تا اواخر هفته است.

به نوشته مهر؛ وی افزود: براین اساس در اکثر مناطق آسمان به صورت صاف در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق شمالی و شرقی همراه با گردوخاک محلی و در پاره‌ای از مناطق غربی و شمال غربی استان رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت آینده نیز ابراز کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت.

وی گفت: در این بازه زمانی آران و بیدگل با دمای ۳۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۸ درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط:
زیرساخت واگذاری ۴هزار انشعاب فاضلاب جنوب شرق اصفهان فراهم شد
زیرساخت واگذاری ۴هزار انشعاب فاضلاب جنوب شرق اصفهان فراهم شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: زیرساخت های لازم برای واگذاری چهار هزار فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان جنوب شرق کلانشهر اصفهان فراهم شد.

پرواز اصفهان- ترکیه برقرار شد
پرواز اصفهان- ترکیه برقرار شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری پرواز از فرودگاه شهید بهشتی به مقصد صبیحا دومین فرودگاه بین المللی شهر استانبول ترکیه خبرداد.

تصادف ۳ خودرو در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت
تصادف ۳ خودرو در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تصادف ۳ خودروی پژو پارس، سمند و تریلی در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است