کد خبر : 302066
انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - 17:27
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

رئیس ستاد پزشکیان: قالیباف جدی‌ترین رقیب پزشکیان است

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: جدی‌ترین رقیب آقای پزشکیان در بین رقبای اصولگرا آقای قالیباف است، ایشان در بین ۵ کاندیداهای اصولگرایان رتبه اول را در نظرسنجی‌ها دارد و منتظریم ببینیم تا پایان انتخابات چه کسانی در رقابت می‌مانند.

رئیس ستاد پزشکیان: قالیباف جدی‌ترین رقیب پزشکیان است

به گزارش سایت خبری مدارا؛  تسنیم نوشت: رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: جدی‌ترین رقیب آقای پزشکیان در بین رقبای اصولگرا آقای قالیباف است، ایشان در بین ۵ کاندیدا‌های اصولگرایان رتبه اول را در نظرسنجی‌ها دارد و منتظریم ببینیم تا پایان انتخابات چه کسانی در رقابت می‌مانند.

علی عبدالعلی زاده رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح امروز در نشست خبری که در ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر جبهه اصلاحات، جمعی از اصوالگرایان در ۶ استان از کاندیداتوری آقای پزشکیان اعلام حمایت کردند. اینکه چه اصولگرا و چه اصلاح طلب اگر نامزد مناسبی را در عرصه انتخابات ببینید همه پشت سر آن می‌ایستند و از آن حمایت می‌کنند، اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به سفر روز‌های گذشته پزشکیان به شهر مقدس قم از ادامه سفر‌های استانی این نامزد انتخاباتی طی روز‌های آینده خبر داد و گفت: آقای پزشکیان در سفر نصفه روزه به شهر قم، با جمعی از مراجع تقلید دیدار داشتند، البتهبه علت تابستان و تعطیلی حوزه‌ها برخی از مراجع حضورنداشتند.

عبدالعلی زاده گفت: آقای پزشکیان روز‌های آینده سفر‌های استانی به اصفهان، سنندج، شیراز، مشهد و تبریزخواهند داشت.

عبدالعلی زاده وضعیت پزشکیان در نظرسنجی‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مجموع ۶ نامزد محترم چهره‌های تکراری هم داریم که معمولا در روز‌های ابتدایی نظر سنجی‌ها به خاطر شناخت مردم در وضعیتبهتری قرار دارند. تفاوت آرا و اقبال به افراد جدید در نظرسنجی‌ها در ابتدا کم است، اما بعد از تبلیغات و معرفی چهره‌ها توجه و اقبال به آن‌ها بالاتر می‌رود.

وی گفت: در اولین روز‌ها نظر‌ها و نگاه‌ها به دکتر پزشکیان در نظرسنجی‌ها کمتر بود، اما بعد از تبلیغات شاهد رشد سه درصدی روزانه در تمایل مردم به ایشان هستیم. مخصوصا بعد از نشستها، میزگرد‌ها و دیدار‌های جمعی و نوع گسترش مطالب این دیدار‌ها گاهاً این رقم تا ۱۰ درصد هم پیش رفته است.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان خاطرنشان کرد: دو جهش در نظرسنجی‌ها درباره وضعیت آقای پزشکیان داشتیم؛ اول زمانی که نتایج شورای نگهبان درباره کاندیدا‌ها اعلام شد که ایشان در رتبه سومِاقبال عمومی و مردمی قرار گرفتند و دیگریبعد از بازتاب سخنان ایشان در دانشگاه تهران بود. منتظریم بازتاب سخنان ایشان در مناظره شب گذشته را نیز بررسی و ارزیابی کنیم تا وضعیت جدیدشان را در نظرسنجی‌ها ببینیم.

وی جدی‌ترین رقیب پزشکیان در بین رقبای اصولگرا راقالیباف اعلام کرد و گفت: ایشان در بین ۵ کاندیدا‌های اصولگرایان رتبه اول را در نظرسنجی‌ها دارد. منتظریم ببینیم تا پایان انتخابات چه کسانی در رقابت می‌مانند. ایا اجماعی صورت می‌گیرد یا نه. آرا آقای قالیباف تقویت می‌شود یا فرد دیگری از اصولگرایان به عنوان رقیب اصلی در این صحنه می‌ماند و وضعیت آرا آن‌ها در مقابل آقای پزشکیان چگونه است.

اخبار مرتبط:
رسانه جبهه پایداری: مخالفان جلیلی قصد دارند رای او را بِدزدَند
رسانه جبهه پایداری: مخالفان جلیلی قصد دارند رای او را بِدزدَند

رجانیوز ارگان رسانه‌ای جبهه پایداری مدعی شده است که پیش‌بینی‌ها از رشد تصاعدی رای جلیلی حکایت دارد.

هاشمی‌طباء: انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله‌ای خواهد شد
هاشمی‌طباء: انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله‌ای خواهد شد

فعال سیاسی گفت: هرچند امکان دارد برخی نامزدها به نفع نامزد خاصی کنار بروند اما در نهایت انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله‌ای خواهد شد.

عباس عبدی: سران اصولگرا اصرار دارند جلیلی به نفع قالیباف کنار برود / قالیباف قطعاً به نفع جلیلی کنار نمی‌رود
عباس عبدی: سران اصولگرا اصرار دارند جلیلی به نفع قالیباف کنار برود / قالیباف قطعاً به نفع جلیلی کنار نمی‌رود

روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی گفت: خبر قطعی از تصمیم اصولگرایان برای اجماع ندارم. ولی همه می‌دانند که اختلافات‌شان شدید و بر اساس منافع است. آنقدر با هم جنگیدند که منطقا بعید خواهد بود که به توافقی برسند. اصل این اختلاف میان قالیباف و جلیلی است. جلیلی در نظرسنجی‌ها جلوتر است، اما نکته این است که سران اصولگرا اصرار دارند جلیلی به نفع قالیباف کنار برود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است