کد خبر : 303084
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ - 11:55
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

افزایش ۴۲ درصدی «محبوسی در اماکن و آسانسور» در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حوادث مربوط به محبوسی در اماکن، آسانسور و محیط‌های بسته در اصفهان خرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد افزایش یافت.

افزایش ۴۲ درصدی «محبوسی در اماکن و آسانسور» در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرآتشیار محمد شریعتی افزود: خرداد امسال به ۲۴۵ مورد محبوسی در اماکن بسته و آسانسور در کلانشهر اصفهان امدادرسانی شد که بیشترین فراوانی را نسبت به سایر موارد داشته است.

به نوشته ایرنا؛ وی ادامه داد: ۵۷ هزار و ۹۴۰ تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ اصفهان در خرداد امسال گرفته شد که یکهزار و ۵۲۷ مورد به اعزام تیم عملیاتی امداد و نجات توسط ایستگاه‌های بیست و هفت‌گانه آتش‌نشانی منجر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: ۴۷ مورد از حوادث خرداد امسال در این کلانشهر مربوط به حریق منازل، ۳۳ مورد حریق اماکن تجاری و ۸۳ مورد حریق خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه موارد حریق خودرو در خرداد نسبت به اردیبهشت امسال ۱۰ درصد افزایش داشت، اضافه کرد: آتش‌نشانی اصفهان به ۶۸ حادثه تصادف نیز امدادرسانی کرد که با افزایش ۹ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود.

شریعتی ادامه داد: ۳۳ مورد حادثه ساختمانی، تخریب غیر اصولی، گودبرداری، ریزش و نشست در اصفهان در خرداد امسال داشتیم که در مقایسه با اردیبهشت چهار درصد کاهش یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: همچنین ۳۶۱ تماس برای مهار حیوان وحشی و ورود آنها به خودرو و منازل شهروندان در خرداد امسال گزارش شد.

وی اضافه کرد: ۵۳۳ نفر از شهروندان گرفتار در حوادث آتش سوزی در خرداد امسال نجات یافتند و ۱۰ نفر در حوادث مختلف جان باختند که تعداد فوتی ها نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش یافت.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط:
پشت‌بام سی و سه پل اصفهان مرمت می‌شود
پشت‌بام سی و سه پل اصفهان مرمت می‌شود

مسوول پایش پل‌های تاریخی اصفهان گفت: پشت‌بام بنای تاریخی «سی و سه پل» پس از ۱۰ سال به‌صورت جامع و اساسی مرمت می‌شود.

در دفاتر پیشخوان ۵۶ هزار اصفهانی، کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اند
در دفاتر پیشخوان ۵۶ هزار اصفهانی، کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اند

مدیرکل ثبت احوال اصفهان گفت: ۵۶ هزار کارت ملی هوشمند صادر شده در دفاتر پیشخوان و ثبت احوال استان معطل مانده و صاحبان آنها برای دریافت این کارت‌ها مراجعه نکرده‌اند.

پرداخت عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های اصفهان ۱۶ درصد افزایش یافت
پرداخت عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های اصفهان ۱۶ درصد افزایش یافت

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده به شهرداری‌های استان در سه ماهه سالجاری از محل ماده ۳۹ با ۱۶ درصد افزایش به ۲۴ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال رسید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است