کد خبر : 303124
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ - 15:03
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مشاور جلیلی: طوری باید فیلتر کرد که هیچکس نتواند وارد شبکه اجتماعی شود

امیرحسین ثابتی، مشاور سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری می گوید «یا فیلتر نکنید یا طوری فیلتر کنید که هیچکس نتواند وارد شود؛ حتی مسئولان.»

مشاور جلیلی: طوری باید فیلتر کرد که هیچکس نتواند وارد شبکه اجتماعی شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیرحسین ثابتی، مشاور سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توییتی نوشت: فیلترینگ به شیوه کنونی مصداق کار نمایشی، کاریکاتوری و با نتیجه معکوس است.

اگر قرار است پلتفرمی فیلتر شود، پس چرا مسئولان از توییتر و اینستاگرام استفاده می کنند؟ و چرا فیلترشکن به راحتی در دسترس عموم است؟ یا فیلتر نکنید یا طوری فیلتر کنید که هیچکس نتواند وارد شود؛ حتی مسئولان.

مشاور جلیلی: باید طوری فیلتر کرد که هیچکس دیگر نتواند وارد آن [سایت یا شبکه اجتماعی] شود

اخبار مرتبط:
همه چیز درباره خرجکار ها
همه چیز درباره خرجکار ها

خرجکار چه برای فروش و بازاریابی و چه برای استفاده و لذت بردن از استفاده از وسایل، ظاهر و جذابیت محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. گاهی ظاهر یک محصول بی‌کیفیت سبب فریب مشتریان و فروش گسترده آن می‌شود؛ همچنین گاهی ظاهر نچندان جذاب یک محصول باکیفیت مانع از فروش درخور آن محصول می‌شود.

ربیعی: پیام کسانی که مشارکت نکردند واضح است
ربیعی: پیام کسانی که مشارکت نکردند واضح است

سخنگوی دولت دوازدهم گفت: پیام کسانی که مشارکت نکردند، واضح، روشن و قابل دریافت است. باید از خودمان بپرسیم بر سر ایران و آرمان اصلی انقلاب یعنی «حق تعیین سرنوشت شهروندان به شیوه انتخابات» چه آمده است؟!

انواع ممبر ایتا: راهنمای جامع برای انتخاب ممبر
انواع ممبر ایتا: راهنمای جامع برای انتخاب ممبر

ایتا یکی از بهترین پیام رسان های ایرانی است که به خاطر داشتن قابلیت هایی مانند کانال و گروه با برنامه هایی مانند تلگرام درحال رقابت است، همچنین بستری ایده‌آل برای تبادل اطلاعات، ایجاد کانال و برقراری ارتباط با مخاطبان است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است