کد خبر : 303365
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - 09:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

۶.۲ هکتار از مراتع روستای گنهران در آتش سوخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در ۶.۲ هکتار از مراتع تحت پوشش گیاهی گون در روستای گنهران تیران و کرون به دلیل خطای خبر داد.

۶.۲ هکتار از مراتع روستای گنهران در آتش سوخت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه آتش سوزی در مراتع استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به مراکز امدادرسانی اعلام شد.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی در مراتع روستای گنهران شهرستان تیران و کرون اتفاق افتاده است، اضافه کرد: عملیات اطفا حریق با حضور عوامل مدیریت بحران شهرستان تیران و کرون، شهرداری‌های عسگران و دامنه، عوامل محلی، دهیاری، شورای اسلامی و یگان حفاظت منابع طبیعی طی یک ساعت و ۴۵ دقیقه انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بر اثر این حادثه به ۶ و ۲ دهم هکتار از مراتع با پوشش گیاهان علوفه‌ای و گون آسیب دید، تصریح کرد: علت حادثه بی احتیاطی و خطای انسانی گزارش شده و مقرر شد اداره منابع طبیعی در این زمینه شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: افزایش دما و خشکی پوشش‌های گیاهی، وزش بادهای گرم و بی احتیاطی و عوامل انسانی از دلایل وقوع حریق در مراتع استان در تابستان است.

اخبار مرتبط:
زیرساخت واگذاری ۴هزار انشعاب فاضلاب جنوب شرق اصفهان فراهم شد
زیرساخت واگذاری ۴هزار انشعاب فاضلاب جنوب شرق اصفهان فراهم شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: زیرساخت های لازم برای واگذاری چهار هزار فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان جنوب شرق کلانشهر اصفهان فراهم شد.

پرواز اصفهان- ترکیه برقرار شد
پرواز اصفهان- ترکیه برقرار شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری پرواز از فرودگاه شهید بهشتی به مقصد صبیحا دومین فرودگاه بین المللی شهر استانبول ترکیه خبرداد.

تصادف ۳ خودرو در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت
تصادف ۳ خودرو در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تصادف ۳ خودروی پژو پارس، سمند و تریلی در محور نائین – اردستان ۹ مصدوم داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است