کد خبر : 303743
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - 21:22
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد؛

بی توجهی شهرداری اصفهان نسبت به پروژه زیرگذر حصه

اصفهان-عضو شورای شهر اصفهان گفت: به راحتی از پروژه زیرگذر حصه به عنوان پروژه مهم ارتباط بین هسته شمالی و جنوبی شهر اصفهان گذشتیم.

بی توجهی شهرداری اصفهان نسبت به پروژه زیرگذر حصه

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مجید نادرالاصلی پیش از ظهر یکشنبه با تقدیر از شرکت کنندگان و فعالان عرصه انتخابات اظهار کرد: تنور انتخابات به نحو مطلوبی گرم شد و حضور خوبی را شاهد بودیم و امروز بارقه‌های امیدی مبنی بر یکی شدن مشاهده می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی افزود: اصفهان در کشور تأثیرگذار است و از دوستان خود در استان می‌خواهیم که برای حضور گسترده و خوب در دور دوم، تلاش ویژه‌ای داشته باشند تا یک انتخاب انقلابی و ولایی در راستای توسعه و عزت کشور رقم بخورد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از متولیان امر برگزاری انتخابات گفت: در یک بازه زمانی یک ماهه فراهم کردن شرایط و مقدمات، کار سختی بود، همچنین از شهرداری نیز بابت پشتیبانی از برگزاری انتخابات تشکر و تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به بی توجهی به اجرای زیرگذر حصه گفت: به راحتی از پروژه زیرگذر حصه به عنوان پروژه مهم ارتباط بین هسته شمالی و جنوبی شهر اصفهان گذشتیم، در حالی که مراحل قانونی خود را طی کرده است، این اقدام در توسعه مناطق ۱۰ و ۱۴ اثر گذار است اما از هزینه‌های قابل توجه برخی قراردادها و اتفاقات اجرایی گذشتیم و کسی پاسخگو نیست.

نادرالاصلی با بیان اینکه در این خصوص هزینه‌های زیادی صورت گرفته است گفت: از مدیران فنی می‌پرسیم که می‌گویند ما آمادگی داشتیم اما اینگونه ابلاغ کردند، متولیان امر باید در این خصوص پاسخگو باشند.

اخبار مرتبط:
وزیر کشور برای سفری یکروزه وارد اصفهان شد
وزیر کشور برای سفری یکروزه وارد اصفهان شد

احمد وحیدی، وزیر کشور به منظور افتتاح برخی طرح‌های عمرانی و بازدید از روند پیشرفت طرح‌های کلان زیرساختی استان، وارد اصفهان شد.

انفجار منزل مسکونی در آتشگاه اصفهان / تاکنون ۳ مصدوم پیدا شده است
انفجار منزل مسکونی در آتشگاه اصفهان / تاکنون ۳ مصدوم پیدا شده است

سخنگوی مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به انفجار منزل مسکونی در آتشگاه اصفهان گفت: تاکنون سه مصدوم شناسایی شده است.

مرکز بین‌المللی همگرایی صنایع دستی در کارخانه ریسباف ایجاد می شود
مرکز بین‌المللی همگرایی صنایع دستی در کارخانه ریسباف ایجاد می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:باانعقاد تفاهمنامه میان سازمان جهانی گردشگری و وزارت میراث فرهنگی مرکز بین‌المللی همگرایی صنایع دستی درکارخانه ریسباف اصفهان ایجادمیشود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است