کد خبر : 303760
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - 23:48
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رئیس شورای شهر اصفهان:

دنیا و منطقه چشم به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دارند

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: مردم با درک صحیح از این رسالت دینی و ملی حمایت درخوری از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند تا مشی و تلاش‌های دولت سیزدهم ادامه پیدا کند.

دنیا و منطقه چشم به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دارند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: شهردار اصفهان در جلسه امروز گزارش فعالیت‌های شهرداری در این حوزه را ارائه خواهد کرد.

به نوشته مهر؛ وی با تقدیر از شرکت کنندگان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از همه کسانی که در این مدت کوتاه برای برگزاری انتخابات تلاش کردند، از جمله نامزدها، رسانه ملی و مردم تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: بدیهی است که بدانیم انتخابات به معنای واقعی سرنوشت ساز است، شرکت کنندگان در انتخابات از حق طبیعی خود استفاده و در تعیین مدیران آینده کشور مشارکت کردند، همه امور مردم با این انتخاب رقم می‌خورد و اینکه انتخاب خوب باشد یا نه در زندگی همه ما اثر گذار است.

وی تصریح کرد: کسانی که رأی نمی‌دهند در واقع به آن‌هایی که شرکت می‌کنند وکالت می‌دهند که شما برای ما انتخاب کنید، بنابراین مردم شرکت کنند و به صورت مستقیم در تعیین رئیس جمهور نقش خود را ایفا کنند.

نورصالحی گفت: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات مردم حضوری قاطع داشته باشند تا از نظر ابعاد داخلی و بین‌المللی برای کشور ما مؤثر باشد و آینده مثبتی برای کشور رقم زده شود.

وی با بیان اینکه دنیا و منطقه چشم به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دارند، افزود: ان‌شاء الله مردم با درک صحیح از این رسالت دینی و ملی حمایت درخوری از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند تا مشی و تلاش‌های دولت سیزدهم ادامه پیدا کند و کارهایی که شروع شده بود ابتر نماند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم در حوزه مسئولیت خود موفق به جلب رضایت مردم و تأمین نیازهای جامعه‌ای که در آن مسئول هستیم شویم.

اخبار مرتبط:
وزیر کشور برای سفری یکروزه وارد اصفهان شد
وزیر کشور برای سفری یکروزه وارد اصفهان شد

احمد وحیدی، وزیر کشور به منظور افتتاح برخی طرح‌های عمرانی و بازدید از روند پیشرفت طرح‌های کلان زیرساختی استان، وارد اصفهان شد.

انفجار منزل مسکونی در آتشگاه اصفهان / تاکنون ۳ مصدوم پیدا شده است
انفجار منزل مسکونی در آتشگاه اصفهان / تاکنون ۳ مصدوم پیدا شده است

سخنگوی مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به انفجار منزل مسکونی در آتشگاه اصفهان گفت: تاکنون سه مصدوم شناسایی شده است.

مرکز بین‌المللی همگرایی صنایع دستی در کارخانه ریسباف ایجاد می شود
مرکز بین‌المللی همگرایی صنایع دستی در کارخانه ریسباف ایجاد می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت:باانعقاد تفاهمنامه میان سازمان جهانی گردشگری و وزارت میراث فرهنگی مرکز بین‌المللی همگرایی صنایع دستی درکارخانه ریسباف اصفهان ایجادمیشود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است