کد خبر : 303800
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - 20:58
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۳۴ کیلوگرم تریاک در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو حامل بیش از ۳۴ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران انتظامی خبر داد.

۳۴ کیلوگرم تریاک در کاشان کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری مأموران یگان تکاوری استان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی دقیق‌تر به راننده دستور ایست می‌دهند.

به نوشته مهر؛ وی در ادامه افزود: پس از متوقف شدن خودرو و طی بازرسی مأموران از خودرو مقدار ۳۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات خاطر نشان کرد: طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و امنیت محله محور با برنامه ریزی های صورت گرفته با هدف برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی عملیاتی خواهد شد.

اخبار مرتبط:
دپوی ۲۰ میلیاردی قطعات خودرو در اصفهان
دپوی ۲۰ میلیاردی قطعات خودرو در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع قطعات خودرو قاچاق در بازرسی مأموران از یک انبار خبرداد.

ارائه کارت ملی قدیمی برای رای گیری قابل پذیرش نیست
ارائه کارت ملی قدیمی برای رای گیری قابل پذیرش نیست

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در مرحله اول انتخابات تعدادی از مردم کارت ملی قدیم داشتند که این کارت‌ها از سال ۱۳۹۷ فاقد اعتبار است و از شرکت در انتخابات منع شدند.

یک هزار و ۸۲ مجرم در طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند
یک هزار و ۸۲ مجرم در طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان از دستگیری یک هزار و ۸۲ مجرم در اجرای طرح پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور در ۹۳۸ محله استان طی مدت ۳ ماهه سال جاری خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است