کد خبر : 303856
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ - 23:48
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تا اواسط هفته سوم تیر؛

ریزگردهای داخلی در آسمان اصفهان جولان می‌دهند

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از انتشار گردوغبار در آسمان مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان بر اثر وزش باد و فعال شدن کانون‌های داخلی خبرداد.

ریزگردهای داخلی در آسمان اصفهان جولان می‌دهند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لیلا امینی اظهار داشت: بر اثر گرادیان فشاری مناسب در نیمه شرقی استان تا اواسط هفته آینده، افزایش سرعت وزش باد و فعال شدن کانون‌های گردوخاک داخلی را انتظار داریم.

به نوشته مهر؛ وی اضافه کرد: پدیده باد و گردوخاک به کاهش کیفیت هوا و بالا رفتن شاخص آلایندگی در مناطق نیمه شرقی، شمال و تا حدودی مرکز استان منجر می‌شود.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، در مناطق غربی استان نیز شرایط افزایش ابر و وزش باد لحظه‌ای وجود دارد.

امینی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن فردا به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بادرود از توابع نطنز با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

اخبار مرتبط:
دپوی ۲۰ میلیاردی قطعات خودرو در اصفهان
دپوی ۲۰ میلیاردی قطعات خودرو در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع قطعات خودرو قاچاق در بازرسی مأموران از یک انبار خبرداد.

ارائه کارت ملی قدیمی برای رای گیری قابل پذیرش نیست
ارائه کارت ملی قدیمی برای رای گیری قابل پذیرش نیست

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در مرحله اول انتخابات تعدادی از مردم کارت ملی قدیم داشتند که این کارت‌ها از سال ۱۳۹۷ فاقد اعتبار است و از شرکت در انتخابات منع شدند.

یک هزار و ۸۲ مجرم در طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند
یک هزار و ۸۲ مجرم در طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان از دستگیری یک هزار و ۸۲ مجرم در اجرای طرح پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور در ۹۳۸ محله استان طی مدت ۳ ماهه سال جاری خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است