کد خبر : 303896
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - 11:24
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اصفهان تأمین شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تامین ۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد.

۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن اصفهان تأمین شده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در هجدهمین نشست شورای عالی مسکن، گزارش کلی از وضعیت مسکن استان ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: در روزهای اخیر در بازه زمانی اعیاد قربان تا غدیر بخشی از اراضی تامین شده برای حائزان شرایط جوانی جمعیت (خانوارهایی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده‌اند و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال) به آنان تخصیص یافت.

قاری‌قرآن با اشاره به میزان تامین اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه منتظر مصوبه شورای عالی هستیم، ادامه داد: براین اساس، ۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تامین شده است.

وی در خصوص وضعیت تامین زمین برای اقشار مختلف و بحث آماده‌سازی اراضی در کل استان عنوان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، بالغ بر ۴۰ هزار واحد در کل استان هم مبحث آماده‌سازی و هم مبحث تعیین حدود و طرح‌های آن انجام شده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن تخصیص داده شد و پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

اخبار مرتبط:
سومی دوچرخه‌سواران اصفهانی در رقابت قهرمانی کشور
سومی دوچرخه‌سواران اصفهانی در رقابت قهرمانی کشور

مهدی و نیما ناطقی در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در زنجان موفق به کسب سکوی سومی شدند.

مشمولان غیرغایب بدون وثیقه به سفر اربعین می روند
مشمولان غیرغایب بدون وثیقه به سفر اربعین می روند

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان گفت: همه مشمولان غیرغایب که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند می‌توانند در بازه زمانی ۱۷ تیر تا ۱۴ شهریور بدون وثیقه مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

برگزاری سمینار تخصصی تشخیص و درمان بیماری‌های تیروئید در اصفهان
برگزاری سمینار تخصصی تشخیص و درمان بیماری‌های تیروئید در اصفهان

بزرگترین سمینار تخصصی در تشخیص و درمان بیماری‌های تیروئید در اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است