کد خبر : 303900
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - 15:01
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

معرفی ماده آزمایشگاهی دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید با فرمول شیمیایی C16H35OPS یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک عامل حفاظتی در برابر اکسایش و فسفرزایی در برخی از مواد شیمیایی و پلیمرها استفاده می شود.

معرفی ماده آزمایشگاهی دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید چیست

همانطور که میدانید دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید یکی از ترکیباتی است که در بسیاری از تحقیقات آزمایشگاهی و دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت سیگما آلدریچ یکی از معتبر ترین شرکتی هایی است که در زمینه تولید دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید فعالیت دارد و لازم به ذکر است که محصولات سیگما آلدریچ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که بر اساس درجه خلوص مواد و کاربردهای مختلف آن ها می توانیم گریدهای مواد آزمایشگاهی متنوعی را مشاهده نماییم.

این ترکیب معمولاً به عنوان یک آنتی اکسیدان و یک عامل پایداری حرارتی در صنایع مختلف از جمله صنایع پلاستیک، رنگ، رزین، چرم و غیره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده به عنوان یک ماده شیمیایی پایدار و با دوام شناخته شده است. دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید به صورت مایع شفاف و بی رنگ بوده و در دمای اتاق قابل حل در مواد آلی و نامحلول در آب است. نقطه ذوب این ترکیب بین ۲۰-۲۵ درجه سلسیوس است.

ساختار شیمیایی دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

لیست کاربرد های دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

دی ایزواکتیل فسفینیک اسید یک اسید ارگانوفسفره است که در زیر به برخی از کاربرد های آن اشاره شده است:

  • به عنوان لیگاند غیرفعال کننده سطح در سنتز نانوبلورهای CdSe و CdTe در ابعاد نانو : این ترکیب می تواند به عنوان یک مولکول محافظت کننده برای نانوبلورها عمل کرده و از تجمع و تجزیه آنها جلوگیری کند. استفاده از این اسید به عنوان لیگاند غیرفعال کننده سطح در سنتز نانوبلورهای CdSe و CdTe می تواند به بهبود خصوصیات نهایی نانوبلورها کمک کند، از جمله افزایش پایداری، کاهش اندازه جلوه، کنترل بیشتر بر روی شکل و اندازه نانوبلورها و افزایش خواص نوری آنها.

  • به عنوان استخراج کننده در استخراج ایندیم (III) از محلول های سولفات: استفاده از دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید می تواند ایندیم را از محلول های سولفات جدا کند. در این روش، دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید به عنوان یک لیگاند فعال در فاز آلی استفاده می شود که با ایندیم واکنش داده و یک کمپلکس استخراج پایدار تشکیل می دهد. سپس این کمپلکس به فاز آلی منتقل می شود و ایندیم از فاز آبی جدا می شود. این روش می تواند به تصفیه و جداسازی ایندیم از محلول های پیچیده و مخلوط های شیمیایی کمک کند.

  • به عنوان لیگاند برای بررسی حلالیت سیستم لیگاند مس در CO2 فوق بحرانی: استفاده از دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید به عنوان لیگاند برای بررسی حلالیت چهار سیستم لیگاند مس در CO2 فوق بحرانی، یکی دیگر از کاربرد های جالب این ترکیب است. CO2 فوق بحرانی یک محیط حلال قدرتمند است که می تواند برای مطالعه حلالیت مواد شیمیایی و تعادلات فازی مورد استفاده قرار بگیرد.

  • به عنوان لیگاند اسیدی برای استخراج سیال فوق بحرانی (SFE) فلزات دو ظرفیتی (Zn2+، Cu2+، Pb2+، Cd2+ و Cr3+) از ماسه و خاکستر بادی با استفاده از CO2.

فروش دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

اخبار مرتبط:
اصغرزاده: جلیلی خودش هم در وضعیت موجود نقش دارد اما نقش یک بیگناه را بازی می‌کند / پزشکیان بازی‌های پشت در‌های بسته را بلد نیست
اصغرزاده: جلیلی خودش هم در وضعیت موجود نقش دارد اما نقش یک بیگناه را بازی می‌کند / پزشکیان بازی‌های پشت در‌های بسته را بلد نیست

ابراهیم اصغرزاده می‌گوید آقای جلیلی می‌خواهد به قول خودش انقلابی عمل کند و تمام دستاورد‌های تکنیکال نظام اداری و سیاسی را زیرپا بگذارد. آقای جلیلی خودش هم در وضعیت موجود نقش داشته است، اما نقش یک بیگناه را بازی می‌کند. در صورتیکه در عمیق‌ترین لایه‌ها و پشت در‌های بسته‌ی دولت موازی تشکیل داده بود و در این سال‌ها تمام نقشه‌اش به گونه‌ای عملیاتی شده که تحریم‌ها به کشور تحمیل شود، اما مسئولیت آن را نمی‌پذیرد.

دستگاه استرچ پالت چیست؟ آشنایی با انواع آن
دستگاه استرچ پالت چیست؟ آشنایی با انواع آن

اگر صاحب کسب و کاری هستید که باید انواع محصولات منظم و نامنظم را در کنار هم قرار دهید و برای فروش در بازار به صورت بسته بندی آن ها را روانه ی بازار کنید برای این که برای انجام این کار با مشکل رو به رو نشوید مناسب ترین گزینه خرید دستگاه استرچ پالت می باشد.

کلید محافظ جان چیست؟
کلید محافظ جان چیست؟

در دنیای پر از تجهیزات الکتریکی و استفاده روزافزون از برق، ایمنی و سلامتی افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از ابزارهای کلیدی برای حفاظت از افراد و تجهیزات در برابر خطرات الکتریکی، استفاده از کلید محافظ جان یا به اصطلاح معروف آن RCCB (Residual Current Circuit Breaker) است. این کلید، نه تنها از خطرات جریان نشتی برق، که ممکن است به افراد و تجهیزات آسیب برساند، جلوگیری می‌کند، بلکه با عملکرد خودکار و سریع، به طور مؤثری به ایمنی و سلامتی محیط‌های مختلف از خانه‌ها و محل‌های کار تأمین می‌کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است