کد خبر : 304020
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - 22:14
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۱۴۷ بسته موادمخدر از معده ۲ سوداگر مرگ در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه و هروئین در قالب ۱۴۷ بسته بلعیده شده توسط ۲ قاچاقچی مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی خبرداد.

۱۴۷ بسته موادمخدر از معده ۲ سوداگر مرگ در اصفهان کشف شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

به نوشته مهر؛ وی گفت: در راستای اجرای این طرح مأموران پلیس با حضور میدانی خود به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف و هر ۲ فرد را به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در بررسی‌های دقیق از آنان مشخص شد این افراد در حال انتقال محموله‌ای از مواد افیونی به روش بلعیدن هستند که با اقدامات انجام شده مقدار یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر در قالب ۹۰ بسته هروئین به وزن ۷۲۹ گرم و ۵۷ بسته شیشه به وزن ۵۷۸ گرم از معده متهمان کشف شد.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط:
۲۶۰ هزارهکتار به مناطق حفاظت‌شده اصفهان اضافه شد
۲۶۰ هزارهکتار به مناطق حفاظت‌شده اصفهان اضافه شد

۲۶۰ هزار هکتار با مصوبه شورای عالی محیط زیست به مناطق حفاظت شده استان اصفهان اضافه شد.

سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده اصفهان برگزار می‌شود
سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده استان اصفهان طی ایام محرم و صفر خبرداد.

چهار تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در دست احداث است
چهار تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در دست احداث است

مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب شرکت آبفای اصفهان گفت: چهار تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های لنجان، چادگان و تیران و کرون استان در دست احداث است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است