کد خبر : 304024
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - 22:18
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

طی ۳ ماه نخست امسال؛

۳ هزار موتورسیکلت در اصفهان معاینه‌فنی شدند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ حدود ۳ هزار موتورسوار به سه مرکز معاینه‌فنی موتورسیکلت در شهر اصفهان مراجعه کردند.

۳ هزار موتورسیکلت در اصفهان معاینه‌فنی شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: با توجه به تردد بالای موتورسیکلت‌ها در شهر اصفهان و به‌رغم اینکه ظرفیت ایجاد شده در اصفهان برای پذیرش و ارائه خدمات معاینه‌فنی موتورسیکلت در حدود ۸۰ هزار دستگاه در سال با یک شیفت کاری است، اما تاکنون تعداد محدودی موتورسیکلت به مراکز موجود مراجعه کرده‌اند.

به نوشته مهر؛ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت اعمال قانون و جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌های دودزا و بدون معاینه‌فنی در کنار سایر عوامل برای کمک به کاهش آلودگی هوای اصفهان افزود: طبق قانون هوای پاک، انجام معاینه‌فنی برای تمام وسایل نقلیه موتوری اعم از سبک، سنگین و موتورسیکلت در دوره‌های زمانی منظم الزامی است و باید موتورسیکلت‌ها نیز سالانه برای انجام معاینه‌فنی به مراکز مراجعه کنند.

وی با اعلام اینکه طی سه ماه نخست امسال حدود ۳ هزار موتورسوار به سه مرکز معاینه‌فنی موتورسیکلت مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مراکز معاینه‌فنی خودروهای سبک «جی»، واقع در خیابان جی همدانیان، مرکز «شفق» واقع در اتوبان ذوب آهن، بلوار شفق و «حمایت» واقع در زینبیه، کوی امام خمینی (ره)، امکان ارائه خدمات معاینه‌فنی موتورسیکلت به شهروندان وجود دارد.

اخبار مرتبط:
۲۶۰ هزارهکتار به مناطق حفاظت‌شده اصفهان اضافه شد
۲۶۰ هزارهکتار به مناطق حفاظت‌شده اصفهان اضافه شد

۲۶۰ هزار هکتار با مصوبه شورای عالی محیط زیست به مناطق حفاظت شده استان اصفهان اضافه شد.

سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده اصفهان برگزار می‌شود
سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده استان اصفهان طی ایام محرم و صفر خبرداد.

چهار تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در دست احداث است
چهار تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در دست احداث است

مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب شرکت آبفای اصفهان گفت: چهار تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های لنجان، چادگان و تیران و کرون استان در دست احداث است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است