کد خبر : 304029
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - 22:34
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

طی ۳ ماه امسال؛

یک هزار و ۸۲ مجرم در طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان از دستگیری یک هزار و ۸۲ مجرم در اجرای طرح پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور در ۹۳۸ محله استان طی مدت ۳ ماهه سال جاری خبر داد.

یک هزار و ۸۲ مجرم در طرح امنیت محله محور اصفهان دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: به منظور تعقیب و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه و برهم زنندگان آسایش شهروندان طرح ویژه پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور به طور جدی از ابتدای سال جاری در دستور کار مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان قرار گرفته است.

به نوشته مهر؛ وی افزود: بر این اساس طی مدت ۳ ماهه سال جاری ۹۳۸ محله استان اصفهان به محلی برای پنهان شدن و رفت و آمد مجرمان بودند توسط مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان شناسایی و از وجود این افراد پاکسازی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان در ادامه از دستگیری یک هزار و ۸۲ مجرم در جریان اجرای طرح‌های مذکور خبر داد و گفت: بخشی از این افراد به علت جرایم مرتبط با مواد مخدر و سرقت دستگیر شده، بخشی از آنها اتباع غیر مجاز بیگانه بوده و بخشی دیگر نیز افراد تحت تعقیب محاکم قضائی بودند.

سرهنگ ثابت راسخ با مثبت ارزیابی کردن طرح پیشگامان انتظامی و امنیت محله محور گفت: با اجرای موفق این طرح در کنار سایر اقدامات پلیسی و انتظامی توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شاهد کاهش ۱۱ درصدی وقوع و همچنین افزایش ۱۳ درصدی کشفیات در جرم سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

اخبار مرتبط:
۲۶۰ هزارهکتار به مناطق حفاظت‌شده اصفهان اضافه شد
۲۶۰ هزارهکتار به مناطق حفاظت‌شده اصفهان اضافه شد

۲۶۰ هزار هکتار با مصوبه شورای عالی محیط زیست به مناطق حفاظت شده استان اصفهان اضافه شد.

سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده اصفهان برگزار می‌شود
سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۳۸۵ امامزاده استان اصفهان طی ایام محرم و صفر خبرداد.

چهار تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در دست احداث است
چهار تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در دست احداث است

مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب شرکت آبفای اصفهان گفت: چهار تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های لنجان، چادگان و تیران و کرون استان در دست احداث است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است