کد خبر : 304064
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - 11:22
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مشمولان غیرغایب بدون وثیقه به سفر اربعین می روند

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان گفت: همه مشمولان غیرغایب که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند می‌توانند در بازه زمانی ۱۷ تیر تا ۱۴ شهریور بدون وثیقه مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

مشمولان غیرغایب بدون وثیقه به سفر اربعین می روند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ اکبر معادلی اظهار کرد: همه مشمولان غیرغایب دانش آموز، دانشجو و طلاب که دارای معافیت تحصیلی هستند و همچنین مشمولان غیرغایبی که دارای برگ آماده به خدمت بوده و یا در مهلت معرفی قانونی قرار دارند و قصد زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر بویژه ایام اربعین حسینی را دارند می‌توانند بدون وثیقه نسبت به خروج از کشور اقدام کنند.

به نوشته مهر؛ وی افزود: بر این اساس متقاضیان می‌بایست در خواست‌های خود را صرفاً از تاریخ ۱۷ تیر ماه لغایت ۱۴ شهریور ماه سال جاری با مراجعه به سامانه sakha.epolice.ir ثبت و نسبت به تقاضای خروج از کشور بدون وثیقه اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبرسربازی در پیام رسان های داخلی (ایتا، سروش و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار مرتبط:
ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان ۳۰ هزار نفری خواهد شد
ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان ۳۰ هزار نفری خواهد شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانشگاه فرهنگیان به لحاظ کمی در سال پیش رو بیش از ۳۰ هزارنفری خواهد شد و همچنین همانند سال گذشته ۲۷۰۰ دانشجو معلم خواهیم داشت.

دپوی ۵ میلیاردی لوازم خانگی در اصفهان
دپوی ۵ میلیاردی لوازم خانگی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در بازرسی مأموران از یک منزل خبرداد.

قاتل جوان ۳۰ ساله اصفهانی دستگیر شد
قاتل جوان ۳۰ ساله اصفهانی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که یک جوان ۳۰ ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است