کد خبر : 304326
انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ - 10:41
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

چهار تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در دست احداث است

مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب شرکت آبفای اصفهان گفت: چهار تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های لنجان، چادگان و تیران و کرون استان در دست احداث است.

چهار تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در دست احداث است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سعید شمسایی افزود: ۲ واحد از این تصفیه خانه‌ها در فولادشهر و شهر سده از توابع شهرستان لنجان در دست ساخت است.

به نوشته ایرنا؛ وی با بیان اینکه با بهره برداری تصفیه‌خانه‌های جدید، مجموع آنها در استان به ٣۵ خواهد رسید، اضافه کرد: تصفیه خانه‌های مذکور پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند و تصفیه خانه فولادشهر با ۹۵ درصد در آستانه بهره‌برداری است.

مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب شرکت آبفای اصفهان اظهار داشت: احداث سالانه یک تصفیه خانه فاضلاب جزو برنامه‌های این شرکت است که در دولت سیزدهم این مهم محقق شد.

شمسایی ادامه داد: مطالعات و بررسی‌های مربوط به ساخت ۱۹ تصفیه خانه فاضلاب دیگر نیز در حال اجراست.

وی تصریح کرد: تصفیه خانه‌های فاضلاب موجود در استان اصفهان جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را زیر پوشش دارد که پس از بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا به بیش از سه میلیون نفر خواهد رسید.

شمسایی گفت: با توجه به شرایط کم آبی در این خطه و اینکه بیش از ۹۹ درصد از فاضلاب انسانی را آب تشکیل می‌دهد بنابراین تصفیه و استفاده از این منبع در بخش‌های مختلف از جمله آبیاری فضای سبز و گیاهان غیرمثمر ضروری است.

شرکت آب و فاضلاب اصفهان، یکصد شهر و ۹۴۸ روستای استان را تحت پوشش قرار داده است.

استان اصفهان حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط:
۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است
۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است

رئیس اداره نظارت بر اجرای طرح های مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۳ شهر استان اصفهان دارای مصوبه بافت تاریخی است.

ارائه ۱۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در رویداد فن‌نما
ارائه ۱۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در رویداد فن‌نما

بیش از یک‌هزار و ۲۵۶ طرح سرمایه‌گذاری در نمایشگاه فن‌نما ارائه شده و شهرداری اصفهان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در این طرح‌ها مشارکت کرده است.

گوش شنوایی برای تخصیص اعتبار بازسازی مدارس اصفهان نیست/۳۳ درصد مدارس تخریبی است
گوش شنوایی برای تخصیص اعتبار بازسازی مدارس اصفهان نیست/۳۳ درصد مدارس تخریبی است

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت:مدتهاست فریاد می‌زنیم ساختمان‌های فضای آموزشی اصفهان تخریبی وقدمت بالایی دارند و باید برای بازسازی آنها اعتبارات لازم داریم اما گوش شنوایی نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است